Pedagogem nesnadno a pomalu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F13%3A10134147" target="_blank" >RIV/00216208:11230/13:10134147 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Pedagogem nesnadno a pomalu
Popis výsledku v původním jazyce
Učení se učení je základní podmínkou pro vyučování tvůrčímu psaní. Protože tomuto učení se nikde nevyučuje a na univerzitách neexistuje obor Pedagogika výuky tvůrčího psaní, stejně jako neexistuje Pedagogika jakéhokoliv jiného uměleckého oboru, musí se každý z tvůrců, který se ocitne za katedrou, hledat svou vlastní cestu a vydat se po nevyšlapané cestě hustým lesem a doufat, že nezabloudí.
Název v anglickém jazyce
Difficultly and slowly to be a pedagogue
Popis výsledku anglicky
Learning how to teach is the main condition for teaching creative writing. However, such a subject does not exist as a study program at any university, there is not The Pedagogy of the creative writing or pedagogy of any other art-study-program, so everycreator, who starts to teach creative writing has to find his own way and his own approach...
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník z kolokvia "Metody výuky tvůrčího psaní aneb Jak se v Česku učí psát"
ISBN
978-80-86877-61-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
29-35
Název nakladatele
Literární akademie Josefa Škvoreckého
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
24. 4. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—