Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pedagogem nesnadno a pomalu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F13%3A10134147" target="_blank" >RIV/00216208:11230/13:10134147 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Pedagogem nesnadno a pomalu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Učení se učení je základní podmínkou pro vyučování tvůrčímu psaní. Protože tomuto učení se nikde nevyučuje a na univerzitách neexistuje obor Pedagogika výuky tvůrčího psaní, stejně jako neexistuje Pedagogika jakéhokoliv jiného uměleckého oboru, musí se každý z tvůrců, který se ocitne za katedrou, hledat svou vlastní cestu a vydat se po nevyšlapané cestě hustým lesem a doufat, že nezabloudí.

  • Název v anglickém jazyce

    Difficultly and slowly to be a pedagogue

  • Popis výsledku anglicky

    Learning how to teach is the main condition for teaching creative writing. However, such a subject does not exist as a study program at any university, there is not The Pedagogy of the creative writing or pedagogy of any other art-study-program, so everycreator, who starts to teach creative writing has to find his own way and his own approach...

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník z kolokvia "Metody výuky tvůrčího psaní aneb Jak se v Česku učí psát"

  • ISBN

    978-80-86877-61-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    29-35

  • Název nakladatele

    Literární akademie Josefa Škvoreckého

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    24. 4. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku