The presidential election in the Czech Republic : a case study of Karel Schwarzenberg's campaign strategy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F14%3A10271987" target="_blank" >RIV/00216208:11230/14:10271987 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The presidential election in the Czech Republic : a case study of Karel Schwarzenberg's campaign strategy
Popis výsledku v původním jazyce
Campaign strategy is a very complex process consisting of various interdependent processes such as market analysis, research, polling, segmentation, strategic communication, opposition research, timing, constant analysing process of political environmentand of course crucial role-plays candidate itself. Lastly strategy always changes with different type of election and depends on electoral system.
Název v anglickém jazyce
The presidential election in the Czech Republic : a case study of Karel Schwarzenberg's campaign strategy
Popis výsledku anglicky
Campaign strategy is a very complex process consisting of various interdependent processes such as market analysis, research, polling, segmentation, strategic communication, opposition research, timing, constant analysing process of political environmentand of course crucial role-plays candidate itself. Lastly strategy always changes with different type of election and depends on electoral system.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AD - Politologie a politické vědy
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Political Marketing : Principles and Applications
ISBN
978-0-415-63207-2
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
191-193
Počet stran knihy
273
Název nakladatele
Routledge
Místo vydání
London
Kód UT WoS kapitoly
—