Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The presidential election in the Czech Republic : a case study of Karel Schwarzenberg's campaign strategy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F14%3A10271987" target="_blank" >RIV/00216208:11230/14:10271987 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The presidential election in the Czech Republic : a case study of Karel Schwarzenberg's campaign strategy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Campaign strategy is a very complex process consisting of various interdependent processes such as market analysis, research, polling, segmentation, strategic communication, opposition research, timing, constant analysing process of political environmentand of course crucial role-plays candidate itself. Lastly strategy always changes with different type of election and depends on electoral system.

  • Název v anglickém jazyce

    The presidential election in the Czech Republic : a case study of Karel Schwarzenberg's campaign strategy

  • Popis výsledku anglicky

    Campaign strategy is a very complex process consisting of various interdependent processes such as market analysis, research, polling, segmentation, strategic communication, opposition research, timing, constant analysing process of political environmentand of course crucial role-plays candidate itself. Lastly strategy always changes with different type of election and depends on electoral system.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AD - Politologie a politické vědy

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Political Marketing : Principles and Applications

  • ISBN

    978-0-415-63207-2

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    191-193

  • Počet stran knihy

    273

  • Název nakladatele

    Routledge

  • Místo vydání

    London

  • Kód UT WoS kapitoly