Self-promotional news media? Analysis of Slovenian political actors' web sites
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F14%3A10285753" target="_blank" >RIV/00216208:11230/14:10285753 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.fdv.uni-lj.si/docs/default-source/tip/tip_06_2014_oblak-crnic_idr.pdf?sfvrsn=2" target="_blank" >http://www.fdv.uni-lj.si/docs/default-source/tip/tip_06_2014_oblak-crnic_idr.pdf?sfvrsn=2</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
—
Název v původním jazyce
Samopromocijski novičarski mediji? Analiza spletnih mest slovenskih političnih akterjev
Popis výsledku v původním jazyce
Prispevek predstavlja rezultate kvantitativne analize spletnih mest slovenskih političnih institucij, in sicer s treh različnih, a med seboj povezanih vidikov. Skladno z v komunikologiji tradicionalnim izhodiščem funkcionalnega modela - }}Kdo sporoča kajin na kakšen način?(( - analiziramo informacijske in komunikacijske vzorce političnih institucij na spletu. Raziskava, opravljena v marcu 2014 na vzorcu 63 spletnih mest, ki je vključevala izvršno, sodno, zakonodajno oblast in civilnodružbeno sfero političnega prizorišča v Sloveniji pred kampanjo za volitve v Evropski parlament, omogoča primerjalni vpogled v delovanje slovenskih političnih akterjev na spletu. Ta skozi nadgradnjo Habermasovega modela aren političnega komuniciranja ponuja kontrastiranjet. i. močne politične sfere s }}šibko(( politiko in primerjavo med t. i. individualizirano }}politiko oseb(( in institucionalno politiko. Rezultati kažejo, da postajajo spletna mesta političnih institucij vse manj politično in vse bolj me
Název v anglickém jazyce
Self-promotional news media? Analysis of Slovenian political actors' web sites
Popis výsledku anglicky
The article reflects the findings of a quantitative analysis of the websites of Slovenian political institutions regarding three different but related aspects. In accordance with the functionalist model in classical communication theory - }}Who communicates what in what way?(( - the analysis focuses on the online informational and communication patterns of political institutions. Conducted in March 2014 on a sample of 63 websites, the study included governmental, legislatorial institutions and the sphere of civil society before an election for the European Parliament, and offers a comparative view of the biggest political actors in the Slovenian online political space. By accommodating the Habermasian model of political arenas of communication, the study enables a comparison between weak and strong politics and between individualised politics of personas with institutional politics. The results show that the websites of political institutions are less politically structured and more me
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Teorija in Praksa
ISSN
0040-3598
e-ISSN
—
Svazek periodika
51
Číslo periodika v rámci svazku
6
Stát vydavatele periodika
SI - Slovinská republika
Počet stran výsledku
23
Strana od-do
1321-1343
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—