Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketingová komunikace a public relations : výklad pojmů a teorie oboru

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F15%3A10297109" target="_blank" >RIV/00216208:11230/15:10297109 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketingová komunikace a public relations : výklad pojmů a teorie oboru

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Marketingová komunikace a public relations se během pětadvaceti let rozvoje demokratické společnosti staly nedílnou součástí byznysu a praxe, ale také univerzitního a dalšího odborného vzdělávání. Právě proto je zapotřebí rozumět slovům, termínům a základním konceptům a vědět přesně, co znamenají. A k tomu slouží tento slovník.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing Communication and Public Relations : an explanation of definitions and theory of the field

  • Popis výsledku anglicky

    The publication Marketing Communication and Public Relations: An explanation of definitions and theory of the field is a collective volume with cotributing authors from the Charles University in Prague. It consits of 250 explanatory terms which enable the basic orientation in the field. The publication is targeted on students and also professionals who need to understand the terms they use on a daily basis. The book also follows previous successful edition of Practical encyclopedia of journalism and marketing communication, which was published in several editions.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-246-3075-5

  • Počet stran knihy

    118

  • Název nakladatele

    Karolinum

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy