Marketingová komunikace a public relations : výklad pojmů a teorie oboru
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F15%3A10297109" target="_blank" >RIV/00216208:11230/15:10297109 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketingová komunikace a public relations : výklad pojmů a teorie oboru
Popis výsledku v původním jazyce
Marketingová komunikace a public relations se během pětadvaceti let rozvoje demokratické společnosti staly nedílnou součástí byznysu a praxe, ale také univerzitního a dalšího odborného vzdělávání. Právě proto je zapotřebí rozumět slovům, termínům a základním konceptům a vědět přesně, co znamenají. A k tomu slouží tento slovník.
Název v anglickém jazyce
Marketing Communication and Public Relations : an explanation of definitions and theory of the field
Popis výsledku anglicky
The publication Marketing Communication and Public Relations: An explanation of definitions and theory of the field is a collective volume with cotributing authors from the Charles University in Prague. It consits of 250 explanatory terms which enable the basic orientation in the field. The publication is targeted on students and also professionals who need to understand the terms they use on a daily basis. The book also follows previous successful edition of Practical encyclopedia of journalism and marketing communication, which was published in several editions.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-246-3075-5
Počet stran knihy
118
Název nakladatele
Karolinum
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—