Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Ambient Media Design as a Tool of Creation of New Communication Media

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F19%3A63523747" target="_blank" >RIV/70883521:28130/19:63523747 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-16099-9_13" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-16099-9_13</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-16099-9_13" target="_blank" >10.1007/978-3-030-16099-9_13</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Ambient Media Design as a Tool of Creation of New Communication Media

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article is devoted to the ambient media and possible controlled process of their creation in the environment of marketing communication. The definition of ambient media is stated and its importance is also described as well as the perception of the public. The author specifies parameters of the process of creation of ambient media, which is called ambient media design. The article defines the optimal process including parameters of idea, time, place, and budget. The processes of prototyping, pretesting and production are also mentioned. Everything described above is associated with people working in the fields of marketing communication, design, and associated fields.

  • Název v anglickém jazyce

    Ambient Media Design as a Tool of Creation of New Communication Media

  • Popis výsledku anglicky

    The article is devoted to the ambient media and possible controlled process of their creation in the environment of marketing communication. The definition of ambient media is stated and its importance is also described as well as the perception of the public. The author specifies parameters of the process of creation of ambient media, which is called ambient media design. The article defines the optimal process including parameters of idea, time, place, and budget. The processes of prototyping, pretesting and production are also mentioned. Everything described above is associated with people working in the fields of marketing communication, design, and associated fields.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50802 - Media and socio-cultural communication

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Strategic Innovative Marketing

  • ISBN

    978-3-030-16098-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    101-106

  • Název nakladatele

    Springer

  • Místo vydání

    Cham

  • Místo konání akce

    Paphos

  • Datum konání akce

    6. 9. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku