Ambient Media Design as a Tool of Creation of New Communication Media
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F19%3A63523747" target="_blank" >RIV/70883521:28130/19:63523747 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-16099-9_13" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-16099-9_13</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-16099-9_13" target="_blank" >10.1007/978-3-030-16099-9_13</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Ambient Media Design as a Tool of Creation of New Communication Media
Popis výsledku v původním jazyce
The article is devoted to the ambient media and possible controlled process of their creation in the environment of marketing communication. The definition of ambient media is stated and its importance is also described as well as the perception of the public. The author specifies parameters of the process of creation of ambient media, which is called ambient media design. The article defines the optimal process including parameters of idea, time, place, and budget. The processes of prototyping, pretesting and production are also mentioned. Everything described above is associated with people working in the fields of marketing communication, design, and associated fields.
Název v anglickém jazyce
Ambient Media Design as a Tool of Creation of New Communication Media
Popis výsledku anglicky
The article is devoted to the ambient media and possible controlled process of their creation in the environment of marketing communication. The definition of ambient media is stated and its importance is also described as well as the perception of the public. The author specifies parameters of the process of creation of ambient media, which is called ambient media design. The article defines the optimal process including parameters of idea, time, place, and budget. The processes of prototyping, pretesting and production are also mentioned. Everything described above is associated with people working in the fields of marketing communication, design, and associated fields.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50802 - Media and socio-cultural communication
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Strategic Innovative Marketing
ISBN
978-3-030-16098-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
101-106
Název nakladatele
Springer
Místo vydání
Cham
Místo konání akce
Paphos
Datum konání akce
6. 9. 2017
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—