Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

AMBIENTNÍ MÉDIA V REKLAMĚ: Význam designu při tvorbě ambientních médií

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F17%3A63516894" target="_blank" >RIV/70883521:28130/17:63516894 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    AMBIENTNÍ MÉDIA V REKLAMĚ: Význam designu při tvorbě ambientních médií

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem autora je stanovit roli a význam designu v procesu vytváření ambientních médií založených na teoretických zdrojích a vyhodnocení kavantitativního a kvalitativního výzkumu. Kniha popisuje dopad a vliv ambientních médií na příjemce na základě rozsáhlého kvantitativního výzkumu a zároveň na základě analýzy téměř 1000 příkladů ambientních médií, které se staly podkladem pro komplexní analýzu. V rámci výsledků kvantitativního výzkumu provedeného metodou SASI ve více než 70 zemích světa autor definuje postavení ambientních médií v systému marketingové komunikace. Rovněž jsou ambientní média komplexně zadefinována tak, aby bylo jasně zřejmé, jaké nosiče spadají pod tuto kategorii a jaké ne. Závěrem je představen optimální proces tvorby ambientního média v rámci ambient media designu.

  • Název v anglickém jazyce

    Ambient media in advertising: The importance of design in the process of creation of ambient media deals with the role of graphic and industrial design in the creative process and perception of ambient medium.

  • Popis výsledku anglicky

    Aim of the author is to establish a role and importance of design in the process of creation of ambient media based on theoretical resources and evaluation of analysis. The book describes impact and influence of ambient media on recipients based on extensive quantitative research. Almost 1000 examples of ambient media were gathered and analysed to become the source for this study. Within the results of quantitative research carried out the method SASI worldwide, the author defines a position of ambient media in a system of marketing communication. Also the definition of ambient media is set down. Finally a reader of the book finds out optimal process of creation of ambient medium in the frames of ambient media design.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50802 - Media and socio-cultural communication

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7454-682-2

  • Počet stran knihy

    137

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Místo vydání

    Zlín

  • Kód UT WoS knihy