Ambient Media in the View of the General Public and Their Relation to this Communication Form
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F16%3A43874722" target="_blank" >RIV/70883521:28130/16:43874722 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://link.springer.com/chapter/10.1007%2F978-3-319-33865-1_1" target="_blank" >http://link.springer.com/chapter/10.1007%2F978-3-319-33865-1_1</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-33865-1_1" target="_blank" >10.1007/978-3-319-33865-1_1</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Ambient Media in the View of the General Public and Their Relation to this Communication Form
Popis výsledku v původním jazyce
The chapter presents detailed results of a broadband research on the topic of the general public perception of the ambient media in the context of the communication efficiency carried out by means of a mobile platform in more than 70 countries. Commercional and non-commercional entities are forced to search for new opportunities when communicating to their target group and rights of the opportunities may be perceived as the use of the ambient media. In the chapter, the author concludes from the responses of the respondents and demonstrates the value of the ambient media use as well as shows the opportunity for enhancing competitiveness of companies/brands or products by means of the ambient media.
Název v anglickém jazyce
Ambient Media in the View of the General Public and Their Relation to this Communication Form
Popis výsledku anglicky
The chapter presents detailed results of a broadband research on the topic of the general public perception of the ambient media in the context of the communication efficiency carried out by means of a mobile platform in more than 70 countries. Commercional and non-commercional entities are forced to search for new opportunities when communicating to their target group and rights of the opportunities may be perceived as the use of the ambient media. In the chapter, the author concludes from the responses of the respondents and demonstrates the value of the ambient media use as well as shows the opportunity for enhancing competitiveness of companies/brands or products by means of the ambient media.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50802 - Media and socio-cultural communication
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Springer Proceedings in Business and Economics
ISBN
978-3-319-33863-7
ISSN
2198-7246
e-ISSN
neuvedeno
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
3-9
Název nakladatele
Springer International Publishing Switzerland
Místo vydání
Cham
Místo konání akce
Mykonos
Datum konání akce
24. 9. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
000405332300001