Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Ambient Media in the View of the General Public and Their Relation to this Communication Form

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F16%3A43874722" target="_blank" >RIV/70883521:28130/16:43874722 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://link.springer.com/chapter/10.1007%2F978-3-319-33865-1_1" target="_blank" >http://link.springer.com/chapter/10.1007%2F978-3-319-33865-1_1</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-33865-1_1" target="_blank" >10.1007/978-3-319-33865-1_1</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Ambient Media in the View of the General Public and Their Relation to this Communication Form

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The chapter presents detailed results of a broadband research on the topic of the general public perception of the ambient media in the context of the communication efficiency carried out by means of a mobile platform in more than 70 countries. Commercional and non-commercional entities are forced to search for new opportunities when communicating to their target group and rights of the opportunities may be perceived as the use of the ambient media. In the chapter, the author concludes from the responses of the respondents and demonstrates the value of the ambient media use as well as shows the opportunity for enhancing competitiveness of companies/brands or products by means of the ambient media.

  • Název v anglickém jazyce

    Ambient Media in the View of the General Public and Their Relation to this Communication Form

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter presents detailed results of a broadband research on the topic of the general public perception of the ambient media in the context of the communication efficiency carried out by means of a mobile platform in more than 70 countries. Commercional and non-commercional entities are forced to search for new opportunities when communicating to their target group and rights of the opportunities may be perceived as the use of the ambient media. In the chapter, the author concludes from the responses of the respondents and demonstrates the value of the ambient media use as well as shows the opportunity for enhancing competitiveness of companies/brands or products by means of the ambient media.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50802 - Media and socio-cultural communication

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Springer Proceedings in Business and Economics

  • ISBN

    978-3-319-33863-7

  • ISSN

    2198-7246

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    3-9

  • Název nakladatele

    Springer International Publishing Switzerland

  • Místo vydání

    Cham

  • Místo konání akce

    Mykonos

  • Datum konání akce

    24. 9. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000405332300001