Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

An empirical study of public perceptions on ambient media

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F15%3A43873631" target="_blank" >RIV/70883521:28130/15:43873631 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.ijsim.net/index.php/papers/item/download/124_cd08bfe1148d7dadc9ba4077a7ff66d4" target="_blank" >http://www.ijsim.net/index.php/papers/item/download/124_cd08bfe1148d7dadc9ba4077a7ff66d4</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.15556/IJSIM.02.04.004" target="_blank" >10.15556/IJSIM.02.04.004</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    An empirical study of public perceptions on ambient media

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper examines the issue of ambient media in the framework of marketing communication on the level of perception by general public. The article states detailed results of broadband research on the topic of Perception of ambient media by general public in the context of communicate efficiency, which has been done by mobile platform in over 80 countries all over the world. The results seem to be the reflection of current situation in the field of individual marketing communication tools and the mediawhich are dealing with still growing "blindness" of the recipients. Commercial and non-commercial subjects are forced to seek new opportunities to communicate with their target group and therefore the right solution could be the usage of ambient media.Authors base their results on the replies of recipients and he demonstrates the value of usage ambient media, and also they show the opportunity to increase the competitiveness of a company, a brand or a product right by means of ambient

  • Název v anglickém jazyce

    An empirical study of public perceptions on ambient media

  • Popis výsledku anglicky

    This paper examines the issue of ambient media in the framework of marketing communication on the level of perception by general public. The article states detailed results of broadband research on the topic of Perception of ambient media by general public in the context of communicate efficiency, which has been done by mobile platform in over 80 countries all over the world. The results seem to be the reflection of current situation in the field of individual marketing communication tools and the mediawhich are dealing with still growing "blindness" of the recipients. Commercial and non-commercial subjects are forced to seek new opportunities to communicate with their target group and therefore the right solution could be the usage of ambient media.Authors base their results on the replies of recipients and he demonstrates the value of usage ambient media, and also they show the opportunity to increase the competitiveness of a company, a brand or a product right by means of ambient

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    International Journal of Strategic Innovative Marketing

  • ISSN

    2241-8407

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    GR - Řecká republika

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    49-64

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus