The Role of Political Advertising in the Czech Republic
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F17%3A10330300" target="_blank" >RIV/00216208:11230/17:10330300 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://books.google.cz/books?id=rjolDwAAQBAJ&printsec=frontcover&hl=cs&source=gbs_ge_summary_r&cad=0#v=onepage&q&f=false" target="_blank" >https://books.google.cz/books?id=rjolDwAAQBAJ&printsec=frontcover&hl=cs&source=gbs_ge_summary_r&cad=0#v=onepage&q&f=false</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Role of Political Advertising in the Czech Republic
Popis výsledku v původním jazyce
The presented chapter analyses the role of political advertising in the Czech Republic. We provide a general overview to the political system and introduction to the regulations and conduct of campaigns. More in detail is presented presidential campaign of the year 2013.
Název v anglickém jazyce
The Role of Political Advertising in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
The presented chapter analyses the role of political advertising in the Czech Republic. We provide a general overview to the political system and introduction to the regulations and conduct of campaigns. More in detail is presented presidential campaign of the year 2013.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50802 - Media and socio-cultural communication
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Routledge Handbook of Political Advertising
ISBN
978-1-138-90830-7
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
113-122
Počet stran knihy
417
Název nakladatele
Routledge
Místo vydání
New York
Kód UT WoS kapitoly
—