Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Role of Political Advertising in the Czech Republic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F17%3A10330300" target="_blank" >RIV/00216208:11230/17:10330300 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://books.google.cz/books?id=rjolDwAAQBAJ&printsec=frontcover&hl=cs&source=gbs_ge_summary_r&cad=0#v=onepage&q&f=false" target="_blank" >https://books.google.cz/books?id=rjolDwAAQBAJ&printsec=frontcover&hl=cs&source=gbs_ge_summary_r&cad=0#v=onepage&q&f=false</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Role of Political Advertising in the Czech Republic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The presented chapter analyses the role of political advertising in the Czech Republic. We provide a general overview to the political system and introduction to the regulations and conduct of campaigns. More in detail is presented presidential campaign of the year 2013.

  • Název v anglickém jazyce

    The Role of Political Advertising in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The presented chapter analyses the role of political advertising in the Czech Republic. We provide a general overview to the political system and introduction to the regulations and conduct of campaigns. More in detail is presented presidential campaign of the year 2013.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50802 - Media and socio-cultural communication

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Routledge Handbook of Political Advertising

  • ISBN

    978-1-138-90830-7

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    113-122

  • Počet stran knihy

    417

  • Název nakladatele

    Routledge

  • Místo vydání

    New York

  • Kód UT WoS kapitoly