Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Politický marketing a české politické strany. Volební kampaně v roce 2006.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F10%3A00043782" target="_blank" >RIV/00216224:14230/10:00043782 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Politický marketing a české politické strany. Volební kampaně v roce 2006.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kniha zkoumá volební kampaně parlamentních stran ve volbách do PSP ČR v roce 2006, přičemž hlavním cílem je zjistit, zdali a jakým způsobem využívaly metod politického marketingu.

  • Název v anglickém jazyce

    Political Marketing and Czech Political Parties. Electoral Campaigns 2006

  • Popis výsledku anglicky

    The book analyses the electoral campaigns of parties presented in the House of Deputies in the Czech Republic. It focuses on their campaigns and the usage of political marketing.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AD - Politologie a politické vědy

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-210-5169-0

  • Počet stran knihy

    174

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS knihy