Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Mediální vzdělání a žurnalistika umělé inteligence

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F19%3A10407319" target="_blank" >RIV/00216208:11230/19:10407319 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://aijournalism.fsv.cuni.cz/" target="_blank" >https://aijournalism.fsv.cuni.cz/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Mediální vzdělání a žurnalistika umělé inteligence

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Workshop &quot;Mediální vzdělání a žurnalistika umělé inteligence&quot; je součástí významného projektu rozvoje žurnalistiky umělé inteligence, kterého se účastní přední vysokoškolská výzkumná pracoviště v čele s Univerzitou Karlovou a partneři z praxe, například Česká televize. Workshop byl zaměřen především na mediální výchovu v době technologického vývoje, na fungování umělé inteligence v české mediální krajině nebo na mediální obsahy a práci novinářů v éře žurnalistiky umělé inteligence.

  • Název v anglickém jazyce

    50/5000 Media education and journalism of artificial intelligence

  • Popis výsledku anglicky

    The workshop &quot;Media Education and Journalism of Artificial Intelligence&quot; is part of an important project of artificial intelligence journalism development, which is attended by leading university research institutes headed by Charles University and practitioners such as Czech Television. The workshop focused mainly on media education in the time of technological development, on the functioning of artificial intelligence in the Czech media landscape or on the media content and work of journalists in the era of artificial intelligence journalism.

Klasifikace

  • Druh

    W - Uspořádání workshopu

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50802 - Media and socio-cultural communication

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Místo konání akce

    Česká televize

  • Stát konání akce

    CZ - Česká republika

  • Datum zahájení akce

  • Datum ukončení akce

  • Celkový počet účastníků

    15

  • Počet zahraničních účastníků

  • Typ akce podle státní přísl. účastníků

    CST - Celostátní akce