Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Ředitelé středních škol chtějí být pedagogickými lídry, jsou však spíše správci školy. Některé kompetence vůbec nechtějí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F20%3A10410804" target="_blank" >RIV/00216208:11230/20:10410804 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=AREsdYF3lv" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=AREsdYF3lv</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Ředitelé středních škol chtějí být pedagogickými lídry, jsou však spíše správci školy. Některé kompetence vůbec nechtějí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek shrnuje základní poznatky z dotazníkového šetření provedeného mezi řediteli středních škol v Jihomoravském a Karlovarském kraji. Ředitelé středních škol se ve většině cítí pedagogickými řediteli spíše než provozními správci školy. Vyjadřují vysokou míru potřeby podpory s provozní správou školy a v některých oblastech jsou kompetencí souvisejících s provozní správou školy ochotni se plně vzdát. Naopak v oblasti pedagogických záležitostí vyjadřují ředitelé potřebu podpory spíše menšinově.

  • Název v anglickém jazyce

    High School Headteachers Would Like to Be Pedagogical Leaders, They Are More Like School Managers. They Don't Want Some Competencies

  • Popis výsledku anglicky

    The article summarizes basic findings from the survey which it was carried out among high school headteachers in South-Moravian Region and Karlovy Vary Region. The headteachers are mostly considered themeselves pedagogical leaders more like managers. They require a support with the school administration and they are willing to give up some areas of administration matters completely. Vice versa the minority of headteachers require a support in the field of pedagogical matters.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50602 - Public administration

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Řízení školy

  • ISSN

    1214-8679

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    17

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    18-21

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus