Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Obraz katolické církve v českých a slovenských médiích v letech 2015-2018

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F21%3A10427903" target="_blank" >RIV/00216208:11230/21:10427903 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Obraz katolické církve v českých a slovenských médiích v letech 2015-2018

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Neustále se zdůrazňuje důležitost komunikace mezi jednotlivci i skupinami a často jsme upozorňováni na to, že neumíme komunikovat. Komunikujeme buď málo, nebo špatně. Také komunikace v on-line světě, která nám umožňuje vytvářet ideální obrazy nás samých je často zavrhována. Ovšem to, že na sítích trávíme hodně času, je fakt, který nelze opominout, a měli by s ním umět pracovat všichni, kteří promlouvají k lidem. Mezi ně patří samozřejmě i církve. Tato kniha se snaží zmapovat, jak se daří církvi oslovovat společnost skrze média, ať už nová nebo klasická. Monografie tak zaplňuje niku na trhu s odbornou literaturou zaměřenou na komunikaci a persvazi. Příspěvky zde uvedené pokrývají celou řadu oblastí a dotýkají se otázek vystupujících na povrch v souvislosti s mediálním obrazem jednotlivých denominací. Kniha je vhodná pro všechny čtenáře, kteří se touto oblastí, ať už na profesionální nebo laické úrovni, zabývají.

  • Název v anglickém jazyce

    The media image of Christianity in Czech and Slovak Media

  • Popis výsledku anglicky

    The importance of communication between individuals and groups is nowadays constantly emphasized and we are often told that we don&apos;t know how to communicate anymore. We either communicate only a little or badly. Communication in the online world allows us to create the ideal images of ourselves but is often rejected. However, it is a fact that we spend a lot of time online and it simply cannot be ignored. Everyone who speaks to other people, whether it is a person, an institution or even a church, should consider this fact. This book tries to map out how the church is reaching out to the society through new or classical media. This monograph thus fills a niche on the market of specialized literature on communication and persuasion. The contributions presented in this book cover a wide range of areas and touch on issues emerging in the context of the media image of individual denominations. The book is suitable for all readers engaged in this field professionally or otherwise.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50802 - Media and socio-cultural communication

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-246-4753-1

  • Počet stran knihy

    115

  • Název nakladatele

    Karolinum

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy