Obraz katolické církve v českých a slovenských médiích v letech 2015-2018
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F21%3A10427903" target="_blank" >RIV/00216208:11230/21:10427903 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Obraz katolické církve v českých a slovenských médiích v letech 2015-2018
Popis výsledku v původním jazyce
Neustále se zdůrazňuje důležitost komunikace mezi jednotlivci i skupinami a často jsme upozorňováni na to, že neumíme komunikovat. Komunikujeme buď málo, nebo špatně. Také komunikace v on-line světě, která nám umožňuje vytvářet ideální obrazy nás samých je často zavrhována. Ovšem to, že na sítích trávíme hodně času, je fakt, který nelze opominout, a měli by s ním umět pracovat všichni, kteří promlouvají k lidem. Mezi ně patří samozřejmě i církve. Tato kniha se snaží zmapovat, jak se daří církvi oslovovat společnost skrze média, ať už nová nebo klasická. Monografie tak zaplňuje niku na trhu s odbornou literaturou zaměřenou na komunikaci a persvazi. Příspěvky zde uvedené pokrývají celou řadu oblastí a dotýkají se otázek vystupujících na povrch v souvislosti s mediálním obrazem jednotlivých denominací. Kniha je vhodná pro všechny čtenáře, kteří se touto oblastí, ať už na profesionální nebo laické úrovni, zabývají.
Název v anglickém jazyce
The media image of Christianity in Czech and Slovak Media
Popis výsledku anglicky
The importance of communication between individuals and groups is nowadays constantly emphasized and we are often told that we don't know how to communicate anymore. We either communicate only a little or badly. Communication in the online world allows us to create the ideal images of ourselves but is often rejected. However, it is a fact that we spend a lot of time online and it simply cannot be ignored. Everyone who speaks to other people, whether it is a person, an institution or even a church, should consider this fact. This book tries to map out how the church is reaching out to the society through new or classical media. This monograph thus fills a niche on the market of specialized literature on communication and persuasion. The contributions presented in this book cover a wide range of areas and touch on issues emerging in the context of the media image of individual denominations. The book is suitable for all readers engaged in this field professionally or otherwise.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50802 - Media and socio-cultural communication
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-246-4753-1
Počet stran knihy
115
Název nakladatele
Karolinum
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—