Za filosofii nové doby
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11240%2F07%3A00001357" target="_blank" >RIV/00216208:11240/07:00001357 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Za filosofii nové doby
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvky českých a německých autorů analyzují základními pojmy teorie médií, kterými jsou mediace, realita a virtualita, obraz a text, médium umění, vnímání. Články navrhují nové teoretické modely pro popis vývoje mediální kultury.
Název v anglickém jazyce
Towards a Philosophy of a New Time
Popis výsledku anglicky
Czech and German authors analyse basic philosophical concepts connected with media theory - mediation, reality and virtuality, image and text, the media of art, perception - and suggest new theoretical models to describe the development of media culture.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-86391-29-8
Počet stran knihy
135
Název nakladatele
Tiskárna a vydavatelství 999
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—