Jak se učitelé vypořádávájí se sociální a vzdělávací transformací; zápolení s multikulturní výchovou v české třídě
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11240%2F08%3A00000155" target="_blank" >RIV/00216208:11240/08:00000155 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
How teachers cope with social and educational transformation; struggling with multicultural education in the Czech classroom
Popis výsledku v původním jazyce
This book How Teachers Cope with Social and Educational Transformation: Struggling with Multicultural Education in the Czech Classroom is about the application of multicultural education in the Czech Republic in the context of post-communist transformation. The main emphasis is placed on the dilemmas with which teachers have to cope in their daily professional lives.
Název v anglickém jazyce
How teachers cope with social and educational transformation; struggling with multicultural education in the Czech classroom
Popis výsledku anglicky
This book How Teachers Cope with Social and Educational Transformation: Struggling with Multicultural Education in the Czech Classroom is about the application of multicultural education in the Czech Republic in the context of post-communist transformation. The main emphasis is placed on the dilemmas with which teachers have to cope in their daily professional lives.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-86211-62-6
Počet stran knihy
270
Název nakladatele
EMAN
Místo vydání
Benešov
Kód UT WoS knihy
—