Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Characteristics, quality features and dynamics in formal youth mentoring relationships: The Rhodes model revisited

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11240%2F24%3A10478294" target="_blank" >RIV/00216208:11240/24:10478294 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://directory.doabooks.org/handle/20.500.12854/135611" target="_blank" >https://directory.doabooks.org/handle/20.500.12854/135611</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Charakteristika, Qualitätsmerkmale und Dynamiken in formalen Jugend-Mentoring-Beziehungen: Eine Überarbeitung des bekannten Modells von Jean Rhodes

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Dieser Artikel folgt einer &quot;beziehungsorientierten Perspektive&quot;, die danach schaut, wie Mentor:innen mit Mentees interagieren und welche Auswirkungen dies auf die Eigenschaften, die Qualität und die Dynamik von formalen Jugend- Mentoring-Beziehungen hat, die wir nachfolgend kurz Mentoringbeziehungen nennen. Wie wird die Mentoringerfahrung wahrgenommen, so fragt diese Forschung, was sind die Qualität, der Nutzen und die Risiken für die Mentees, sprich die benachteiligten Kinder und Jugendlichen? (Vgl. Morrow/ Styles 1992; 1995; Grossman / Rhodes 2002; Rhodes 2005; Spencer 2006; 2007a; Liang et al. 2007).

  • Název v anglickém jazyce

    Characteristics, quality features and dynamics in formal youth mentoring relationships: The Rhodes model revisited

  • Popis výsledku anglicky

    This chapter is a systematic conceptual literare review that revisits the traditional Rhodes model in formal youth mentoring. It also reports the results on the longitunidal qualitative research study with IPA analysis concerning to the autonomy-supportive and autonomy controlling approach of mentors in formal youth mentoring dynamics.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50403 - Social topics (Women´s and gender studies; Social issues; Family studies; Social work)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    R - Projekt Ramcoveho programu EK

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Patenschaften und Mentoring für Kinder und Jugendliche: eine neue Kultur des Engagements zur Förderung von Bildung, Teilhabe und Integration

  • ISBN

    978-3-7799-7258-7

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    95-106

  • Počet stran knihy

    210

  • Název nakladatele

    Beltz Juventa

  • Místo vydání

    Weinheim Basel

  • Kód UT WoS kapitoly