Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Školská sociální práce 2. díl

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11280%2F17%3A10374571" target="_blank" >RIV/00216208:11280/17:10374571 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Školská sociální práce 2. díl

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Školská sociální práce není pedagogika. Sociální kontext má být první diagnostikou. Každý školský sociální pracovník je v zahraničí považován za experta na sociální prostředí.

  • Název v anglickém jazyce

    The School of Social work 2. part

  • Popis výsledku anglicky

    The School of Social work is not pedagogy. The social context should be the first diagnosis. Every school social worker is an expert in the social environment abroad.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50403 - Social topics (Women´s and gender studies; Social issues; Family studies; Social work)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Listy sociální práce

  • ISSN

    2336-2332

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    V.

  • Číslo periodika v rámci svazku

    9

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    10-11

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus