20.Lidská řeč - její pochopení a interpretace dítětem
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11280%2F19%3A10406442" target="_blank" >RIV/00216208:11280/19:10406442 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
20.Lidská řeč - její pochopení a interpretace dítětem
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola reflektuje komunikační a interpretační schopnosti dítěte. Definuje z hlediska pedagogiky a náboženské pedagogiky pojmy: prekoncepce, koncepce a miskoncepce. Dále se zamýšlí nad strategiemi překonávání miskoncepcí - (socio)kognitivním konfliktem, metakognicí a divergentní kognicí.
Název v anglickém jazyce
20.Human Speech - Its understanding and interpretation by the child
Popis výsledku anglicky
The chapter deals with the communication skills and interpretation abilities of the child. There are defined terms: preconception, conception and misconception from the perspective of pedagogy and religious education. It also considers strategies to overcome misconceptions (through socio cognitive conflict, metacognition and divergent cognition).
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Prakticko – teologické aspekty mezilidské komunikace
ISBN
978-80-904954-4-9
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
149-157
Počet stran knihy
185
Název nakladatele
Flavia Viera
Místo vydání
Sokolov
Kód UT WoS kapitoly
—