Kvalitativní zhodnocení dotazů žáků při laboratorním cvičení s instrumentální technikou
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F08%3A12595" target="_blank" >RIV/00216208:11310/08:12595 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kvalitativní zhodnocení dotazů žáků při laboratorním cvičení s instrumentální technikou
Popis výsledku v původním jazyce
Byla provedena analýza dotazů žáků vzniklých při práci s instrumentální technikou. Ukázalo se, že žáci zvládají práci s technikou velmi rychle, ale potíže činní pochopení principů úloh. Dále se, že velké množství dotazů se vůbec netýká práce s technikou.
Název v anglickém jazyce
Analysis of Pupil´s Questions During the Labs Using Data Loggers
Popis výsledku anglicky
An analysis of questions of pupils arising from work with instrumental devices has been done. It was shown, that majority of pupils master the control of the devices quickly, nevertheless, the propblems were with understanding of principles of tasks.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Current Trends in Chemical Curricula, Proceedings of the International Conference
ISBN
978-80-86561-60-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Název nakladatele
Charles University in Prague, Faculty of Science
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—