Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nové hry pro zpestření výuky chemie na SŠ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F09%3A10000752" target="_blank" >RIV/00216208:11310/09:10000752 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nové hry pro zpestření výuky chemie na SŠ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá významem využití her ve výuce jako důležité alternativy k výuce klasické. V rámci příspěvku jsou představeny dvě zcela nové originální hry s chemickou tématikou (?Zlatá čtyřka? a ?Hessův bodovací závod?) a dvě hry další založené na známých předlohách (?Chemické domino? a ?Šest ran do krabice?). Dále jsou uvedeny zkušenosti autorů z testování těchto her mezi žáky a učiteli ZŠ a SŠ.

  • Název v anglickém jazyce

    New Games on Chemistry for More Attractive Chemistry Education

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution is focused on importance of employment of games in chemistry education as an important alternative to ?common education?. Especially, the contribution presents two new original games on chemistry (Gold four-spot and Hess?s pursuit) as well as two modified games on chemistry based on two well known models (Chemical domino, Six throws into a box). In addition to that, experience of authors acquired when playing the games by basic school and high school teachers and students is also presented.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Alternativní metody výuky 2009

  • ISBN

    978-80-7041-515-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Gaudeamus

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    23. 4. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku