Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hodnocení a uplatnění problematiky chemie léčiv ve výuce na gymnáziích

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F14%3A10289182" target="_blank" >RIV/00216208:11310/14:10289182 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00216208:11320/14:10289182

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.scied.cz/index.php/scied/article/viewFile/95/86" target="_blank" >http://www.scied.cz/index.php/scied/article/viewFile/95/86</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Hodnocení a uplatnění problematiky chemie léčiv ve výuce na gymnáziích

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento článek se věnuje problematice výuky chemie léčiv na střední škole. Diskutuje výsledky šetření, které proběhlo v letech 2011/2013. Do šetření se tehdy zapojilo celkem 25 gymnázií z celé České republiky. Výsledný vzorek čítal 417 žáků (z toho 230 dívek a 187 chlapců) a 29 učitelů chemie. Na začátku celého šetření byly učitelům na základě jejich zájmu zaslány výukové materiály k danému tématu. Po jejich otestování byly získány dotazníky, které se staly základem pro celkové vyhodnocení. Cílem bylo zjistit přístup respondentů k danému tématu a využitelnost připravených výukových materiálů ve výuce. Z výsledků šetření vyplynulo, že dané téma vnímají žáci i jejich učitelé jako přínosné a patřící do oblasti chemie. Připravené výukové materiály považuje většina žáků a učitelů za vyhovující, a tudíž za použitelné ke vzdělávání žáků na střední škole.

  • Název v anglickém jazyce

    Medicinal Chemistry in Secondary School Education - Implementation and Students' and Teachers' Attitudes

  • Popis výsledku anglicky

    This contribution deals with chemistry education focused on medicinal chemistry at secondary schools and discusses chosen results of questionnaire research made in 2011 and 2013. In the framework of said research, a set of educational materials (educational texts, presentations, worksheets and educational games) was prepared and evaluated, while the main aim of the research was to find opinions and attitudes of participating teachers and students on the theme of medicinal chemistry, and the prepared materials and material applicability in secondary school education. The questionnaire research was done in a framework of cooperation with 25 Czech secondary schools and involved 417 students (230 females and 187 males) and 29 chemistry teachers. The results proved that the attitudes of students as well as teachers to the theme of medicinal chemistry are positive and the theme is considered to be contributive and an important part of secondary school education. In addition to that, the pres

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Scientia in educatione

  • ISSN

    1804-7106

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    5

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    60-73

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus