Chemické dovednosti studentů učitelství chemie projevené v testech z obecné chemie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F12%3A10129441" target="_blank" >RIV/00216208:11310/12:10129441 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/00216224:14410/12:00057410
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Chemické dovednosti studentů učitelství chemie projevené v testech z obecné chemie
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek porovnává výsledky dotazníkového šetření realizovaného mezi žáky 3. ročníku čtyřletých gymnázií/septimy osmiletých gymnázií a respondenty s ukončeným základním a středoškolským chemickým vzděláváním s úspěšností studentů 1. ročníku Pedagogickéfakulty Masarykovy univerzity oboru Pedagogické asistentství chemie pro ZŠ v testech z předmětu Seminář z obecné chemie. Cílem bylo zjistit, zda studenti 1. ročníku PedF MU ovládají vybrané problematiky z chemie, o kterých si respondenti dotazníkového šetření myslí, že by je měli ovládat absolventi gymnázií. Výzkum byl podporován projektem GAČR P407/10/0514.
Název v anglickém jazyce
Chemical Skills of Chemistry Teaching Students Displayed in General Chemistry Tests
Popis výsledku anglicky
Article compares the results of a questionnaire research realized among pupils of the third year of four year secondary schools/sevenths year of eight year secondary schools and the respondents with finished basic and secondary schools chemistry education with test results of students of the first year of the Faculty of Education, Masaryk University, field of study Lower Secondary School Teacher Training in Chemistry in the subject Seminar in General Chemistry. The aim was to determine whether the university students mentioned above are able to solve problems in chemistry that the respondents of the questionnaire survey think students in the third year of four year secondary schools/sevenths year of eight year secondary schools should be able to. The research was supported by GACR P407/10/0514.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GAP407%2F10%2F0514" target="_blank" >GAP407/10/0514: Dovednosti žáků v biologii, geografii a chemii: výzkum zamýšleného, realizovaného a osvojeného kurikula na počátku implementace kurikulární reformy</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
XXX.mezinárodní kolokvium o řízení vzdělávacího procesu
ISBN
978-80-7231-865-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
27
Název nakladatele
Univerzita obrany
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
17. 5. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—