Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Chemické dovednosti studentů učitelství chemie projevené v testech z obecné chemie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F12%3A10129441" target="_blank" >RIV/00216208:11310/12:10129441 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00216224:14410/12:00057410

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Chemické dovednosti studentů učitelství chemie projevené v testech z obecné chemie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek porovnává výsledky dotazníkového šetření realizovaného mezi žáky 3. ročníku čtyřletých gymnázií/septimy osmiletých gymnázií a respondenty s ukončeným základním a středoškolským chemickým vzděláváním s úspěšností studentů 1. ročníku Pedagogickéfakulty Masarykovy univerzity oboru Pedagogické asistentství chemie pro ZŠ v testech z předmětu Seminář z obecné chemie. Cílem bylo zjistit, zda studenti 1. ročníku PedF MU ovládají vybrané problematiky z chemie, o kterých si respondenti dotazníkového šetření myslí, že by je měli ovládat absolventi gymnázií. Výzkum byl podporován projektem GAČR P407/10/0514.

  • Název v anglickém jazyce

    Chemical Skills of Chemistry Teaching Students Displayed in General Chemistry Tests

  • Popis výsledku anglicky

    Article compares the results of a questionnaire research realized among pupils of the third year of four year secondary schools/sevenths year of eight year secondary schools and the respondents with finished basic and secondary schools chemistry education with test results of students of the first year of the Faculty of Education, Masaryk University, field of study Lower Secondary School Teacher Training in Chemistry in the subject Seminar in General Chemistry. The aim was to determine whether the university students mentioned above are able to solve problems in chemistry that the respondents of the questionnaire survey think students in the third year of four year secondary schools/sevenths year of eight year secondary schools should be able to. The research was supported by GACR P407/10/0514.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F10%2F0514" target="_blank" >GAP407/10/0514: Dovednosti žáků v biologii, geografii a chemii: výzkum zamýšleného, realizovaného a osvojeného kurikula na počátku implementace kurikulární reformy</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    XXX.mezinárodní kolokvium o řízení vzdělávacího procesu

  • ISBN

    978-80-7231-865-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    27

  • Název nakladatele

    Univerzita obrany

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    17. 5. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku