Tři oříšky pro učitele chemie 2009. Laboratorní cvičení s využitím měřicích přístrojů.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F09%3A10000990" target="_blank" >RIV/00216208:11310/09:10000990 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Tři oříšky pro učitele chemie 2009. Laboratorní cvičení s využitím měřicích přístrojů.
Popis výsledku v původním jazyce
Měřicí přístroje v hodinách chemie jsou na českých školách využívány jen ojediněle. Většinou je to dáno finanční stránkou pořízení přístrojů, ovšem velkou roli hraje nedostatek výukových materiálů pro učitele a zároveň téměř nulová informovanost učitelůo této možnosti experimentování. Uvedený příspěvek má za cíl představit učitelům přírodovědných předmětů druhy měřicích systémů, které lze v současnosti na českém trhu zakoupit a zároveň ukázat některé z možností využití přístrojů ve výuce, včetně několika prezentovaných laboratorních cvičení.
Název v anglickém jazyce
?Try This!? for Chemistry Teachers 2009. Microcomputer-based Laboratory Workshop.
Popis výsledku anglicky
Seeing Czech teachers using the measuring devices in chemistry lessons is a very rare occasion. Mostly it is caused by its financial requirements, but there are also no supporting materials for teachers and no information about this kind of presenting chemistry to pupils. The contribution names multifunctional dataloggers that are available for Czech teachers and can be used in chemistry, physics and biology. Collateral workshop enables teachers to try out some experiments with different measuring systems. Teachers can see which system seems to them more comfortable and what the basic functions of microcomputer devices are.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Počítač ve škole 2009, sborník příspěvků
ISBN
978-80-254-3995-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Název nakladatele
Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami, Nové Město na Moravě
Místo vydání
Nové Město na Moravě
Místo konání akce
Nové Město na Moravě
Datum konání akce
7. 4. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—