Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Tři oříšky pro učitele chemie 2009. Laboratorní cvičení s využitím měřicích přístrojů.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F09%3A10000990" target="_blank" >RIV/00216208:11310/09:10000990 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Tři oříšky pro učitele chemie 2009. Laboratorní cvičení s využitím měřicích přístrojů.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Měřicí přístroje v hodinách chemie jsou na českých školách využívány jen ojediněle. Většinou je to dáno finanční stránkou pořízení přístrojů, ovšem velkou roli hraje nedostatek výukových materiálů pro učitele a zároveň téměř nulová informovanost učitelůo této možnosti experimentování. Uvedený příspěvek má za cíl představit učitelům přírodovědných předmětů druhy měřicích systémů, které lze v současnosti na českém trhu zakoupit a zároveň ukázat některé z možností využití přístrojů ve výuce, včetně několika prezentovaných laboratorních cvičení.

  • Název v anglickém jazyce

    ?Try This!? for Chemistry Teachers 2009. Microcomputer-based Laboratory Workshop.

  • Popis výsledku anglicky

    Seeing Czech teachers using the measuring devices in chemistry lessons is a very rare occasion. Mostly it is caused by its financial requirements, but there are also no supporting materials for teachers and no information about this kind of presenting chemistry to pupils. The contribution names multifunctional dataloggers that are available for Czech teachers and can be used in chemistry, physics and biology. Collateral workshop enables teachers to try out some experiments with different measuring systems. Teachers can see which system seems to them more comfortable and what the basic functions of microcomputer devices are.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Počítač ve škole 2009, sborník příspěvků

  • ISBN

    978-80-254-3995-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami, Nové Město na Moravě

  • Místo vydání

    Nové Město na Moravě

  • Místo konání akce

    Nové Město na Moravě

  • Datum konání akce

    7. 4. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku