Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Role multimediálních prostředků ve školních přírodovědných projektech

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F10%3A10078913" target="_blank" >RIV/00216208:11310/10:10078913 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Role multimediálních prostředků ve školních přírodovědných projektech

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Využití obecných možností multimediálních prostředků poskytuje pestrou základnu pro všestranné aplikace a tvořivou práci učitelů především v přírodovědném vzdělávání. Navíc v posledních několika letech velmi rychle roste počítačová gramotnost žáků a s tím i mnoha učitelů všech generací, která se projevuje v zapojení a využívání různých multimediálních prostředků jako pomůcek a opor pro moderní vzdělávání. Při snaze o naplnění všech požadavků, kladených na vzdělávání kurikulárními dokumenty, se právě projektové vyučování jeví jako jedna z metod, která se neobejde bez multimediální podpory a zároveň splňuje cíle RVP, napsané jakoby "na míru" této metodě. V příspěvku jsou představeny náměty z úspěšných školních interdisciplinárních přírodovědných projektůs multimediální podporou.

  • Název v anglickém jazyce

    The role of multimedia instruments in school science projects

  • Popis výsledku anglicky

    Utilization of various possibilities of multimedia provides a wide base for versatile applications in science education and especially for creative work of teachers. Moreover, recently is rapidly growing computer literacy of students and consequently also of many teachers of all generations. It is manifested in using of various multimedia devices like aids for modern education. In an effort to realize all the requirements from Framework educational programmes, one of the best ways seems to be involvingof the inquiry based science learning and the training of project method with the support of multimedia. This paper presents ideas from successfully implemented interdisciplinary science projects and also some possibilities of using multimedia in chemical education. Part of this paper is focused on the general possibilities of using multimedia tools for educational processes.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální aspekty pregraduální přípravy a postgraduálního vzdělávání učitelů chemie

  • ISBN

    978-80-7368-426-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita v Ostravě

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Trojanovice

  • Datum konání akce

    29. 9. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku