Role multimediálních prostředků ve školních přírodovědných projektech
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F10%3A10078913" target="_blank" >RIV/00216208:11310/10:10078913 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Role multimediálních prostředků ve školních přírodovědných projektech
Popis výsledku v původním jazyce
Využití obecných možností multimediálních prostředků poskytuje pestrou základnu pro všestranné aplikace a tvořivou práci učitelů především v přírodovědném vzdělávání. Navíc v posledních několika letech velmi rychle roste počítačová gramotnost žáků a s tím i mnoha učitelů všech generací, která se projevuje v zapojení a využívání různých multimediálních prostředků jako pomůcek a opor pro moderní vzdělávání. Při snaze o naplnění všech požadavků, kladených na vzdělávání kurikulárními dokumenty, se právě projektové vyučování jeví jako jedna z metod, která se neobejde bez multimediální podpory a zároveň splňuje cíle RVP, napsané jakoby "na míru" této metodě. V příspěvku jsou představeny náměty z úspěšných školních interdisciplinárních přírodovědných projektůs multimediální podporou.
Název v anglickém jazyce
The role of multimedia instruments in school science projects
Popis výsledku anglicky
Utilization of various possibilities of multimedia provides a wide base for versatile applications in science education and especially for creative work of teachers. Moreover, recently is rapidly growing computer literacy of students and consequently also of many teachers of all generations. It is manifested in using of various multimedia devices like aids for modern education. In an effort to realize all the requirements from Framework educational programmes, one of the best ways seems to be involvingof the inquiry based science learning and the training of project method with the support of multimedia. This paper presents ideas from successfully implemented interdisciplinary science projects and also some possibilities of using multimedia in chemical education. Part of this paper is focused on the general possibilities of using multimedia tools for educational processes.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Aktuální aspekty pregraduální přípravy a postgraduálního vzdělávání učitelů chemie
ISBN
978-80-7368-426-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Název nakladatele
Ostravská univerzita v Ostravě
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Trojanovice
Datum konání akce
29. 9. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—