Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Multimedia and interactivity in educational materials

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F20%3A73603198" target="_blank" >RIV/61989592:15410/20:73603198 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://techniumscience.com/index.php/socialsciences/article/view/1818/736" target="_blank" >https://techniumscience.com/index.php/socialsciences/article/view/1818/736</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.47577/tssj.v13i1.1818" target="_blank" >10.47577/tssj.v13i1.1818</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Multimedia and interactivity in educational materials

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Teachers can choose from a group of different kinds of educational materials. These educational materials vary with their features, properties, and possibilities of use. Nowadays, teachers are using more digital educational materials, which are simple to use and offers advantages that come from their digital form. But not all digital materials provide significant benefits for effective education. The main features that improve the learning of students are multimedia and interactive elements. This paper contains a summary of multimedia and interactivity and different points of view on these terms.

  • Název v anglickém jazyce

    Multimedia and interactivity in educational materials

  • Popis výsledku anglicky

    Teachers can choose from a group of different kinds of educational materials. These educational materials vary with their features, properties, and possibilities of use. Nowadays, teachers are using more digital educational materials, which are simple to use and offers advantages that come from their digital form. But not all digital materials provide significant benefits for effective education. The main features that improve the learning of students are multimedia and interactive elements. This paper contains a summary of multimedia and interactivity and different points of view on these terms.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60500 - Other Humanities and the Arts

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Technium Social Sciences Journal

  • ISSN

    2668-7798

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2020

  • Číslo periodika v rámci svazku

    13

  • Stát vydavatele periodika

    RO - Rumunsko

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    47-50

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus