Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zkušenosti se zaváděním moderních vzdělávacích technologií v přípravě učitelů biologie na PřF UP v Olomouci

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F15%3A33158309" target="_blank" >RIV/61989592:15310/15:33158309 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zkušenosti se zaváděním moderních vzdělávacích technologií v přípravě učitelů biologie na PřF UP v Olomouci

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Charakteristickým rysem moderního pojetí výuky je zavádění inovativních vzdělávacích technologií využívajících především konstruktivistických a badatelských přístupů. Na katedře botaniky PřF UP v Olomouci, která garantuje studium učitelství biologie prostřední školy, byly vytvořeny interaktivní multimediální studijní opory (interaktivní plakáty, atlasy, multimediální výuková CD, e-learning). Zavádění těchto opor do výuky se ukázalo jako vhodná doplňující alternativa k tradičním vzdělávacím technologiímvycházejícím z transmisivního pojetí výuky. Velmi intenzivně je při přípravě budoucích učitelů biologie využíván e-learning, proto se autoři příspěvku zaměřili na testování efektivity výuky anatomie rostlin prostřednictvím e-learningu. Byly srovnávány tři skupiny studentů učících se rozdílným způsobem - pomocí e-learningu, tištěného textu a kontrolní skupina, která byla testována bez přípravy. Dále byly také zjišťovány názory studentů na studium v e-learningovém prostředí. Na základě pr

  • Název v anglickém jazyce

    The experience with implementation of modern education technologies for future teachers of biology at Faculty of Science Palacký University Olomouc

  • Popis výsledku anglicky

    A characteristic feature of the modern concept of education is the introduction of innovative educational technologies using constructivist and research approaches. At the Department of Botany Palacký University Olomouc, which guarantees the study of biology for future teachers for high schools were created interactive multimedia learning support (i.e. interactive posters, atlases, multimedia educational CD and e-learning). Implementation of these learning supports in teaching has, proved useful complementary alternative to traditional education technology based on trans missive approach to teaching. E-learning is very intensively used in the preparation of future teachers of biology, so authors of this paper focused on testing the effectiveness of teaching plant anatomy through e-learning. Three groups of students were compared of their different learning methods - first group studied using e-learning, second group using classical text book and thirty control group was tested without

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník statí z X. ročníku konference EDUCO

  • ISBN

    978-80-263-0902-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    75-79

  • Název nakladatele

    Tribun EU

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Tatranská Štrba

  • Datum konání akce

    30. 1. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku