Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

IMPACT OF E-LEARNING ON THE RESULTS OF STUDENTS IN THE LESSONS OF BUSINESS ENGLISH

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F12%3A55165" target="_blank" >RIV/60460709:41110/12:55165 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    IMPACT OF E-LEARNING ON THE RESULTS OF STUDENTS IN THE LESSONS OF BUSINESS ENGLISH

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with the issue of e-learning influence on the results of students in the lessons of Business English at the Faculty of Economics and Management of the CULS in Prague. E-learning as a method of instruction refers to learning using technology, such as the Internet, CD-ROMs and portable devices. A current trend in university teaching is a particular focus on e-learning method of studies enhancing the quality and effectiveness of studies and self-studies. In the paper we have described the current state in the area of ESP e-learning research, pointed out the results of a pilot ESP e-learning course in testing a control and an experimental group of students. The paper focuses on the experimental verification of e-learning influence on the results of both groups of students. Online study material supports an interactive form of the teaching by means of multimedia application. It could be used not only for full-time students but also for distance students and centers of lifelo

  • Název v anglickém jazyce

    IMPACT OF E-LEARNING ON THE RESULTS OF STUDENTS IN THE LESSONS OF BUSINESS ENGLISH

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the issue of e-learning influence on the results of students in the lessons of Business English at the Faculty of Economics and Management of the CULS in Prague. E-learning as a method of instruction refers to learning using technology, such as the Internet, CD-ROMs and portable devices. A current trend in university teaching is a particular focus on e-learning method of studies enhancing the quality and effectiveness of studies and self-studies. In the paper we have described the current state in the area of ESP e-learning research, pointed out the results of a pilot ESP e-learning course in testing a control and an experimental group of students. The paper focuses on the experimental verification of e-learning influence on the results of both groups of students. Online study material supports an interactive form of the teaching by means of multimedia application. It could be used not only for full-time students but also for distance students and centers of lifelo

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 9th International Conference on Efficiency and Responsibility in Education (ERIE 2012)

  • ISBN

    978-80-213-2289-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    294-302

  • Název nakladatele

    Czech University of Life Science Prague

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    7. 6. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku