Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Dovednosti v chemii a jejich aplikace

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F11%3A10105721" target="_blank" >RIV/00216208:11310/11:10105721 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00216224:14410/11:00050183

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Dovednosti v chemii a jejich aplikace

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek zaměřený na chemické dovednosti a jejich aplikace prezentuje výsledky výzkumu u žáků základních škol a gymnázií a studentů vysokých škol - budoucích učitelů chemie, které se týkají dovedností aplikovat vědomosti o elektrochemické řadě napětí při řešení praktických úloh a srovnává je s úrovní řešení analogických úloh, vztahujících se k spektrochemické řadě ligandů, vysokoškolskými studenty.

  • Název v anglickém jazyce

    Skills in chemistry and their applications

  • Popis výsledku anglicky

    The article is focused on chemical skills and their applications. It presents results of research of the last year primary and secondary school pupils and university students - future teachers of chemistry. The research was on skills to apply knowledge about of Beketov's series for solving practical problems. The results are compared to the received with spectrochemical series of ligands (addressed only to a small part of university students of chemistry teaching.).

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F10%2F0514" target="_blank" >GAP407/10/0514: Dovednosti žáků v biologii, geografii a chemii: výzkum zamýšleného, realizovaného a osvojeného kurikula na počátku implementace kurikulární reformy</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Biologie - Chemie - Zeměpis

  • ISSN

    1210-3349

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    20

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    104-108

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus