Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Testování vybraných dovedností žáků v chemii

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00057975" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00057975 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Testování vybraných dovedností žáků v chemii

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Dovednosti žáků a hodnocení jejich úrovně byly vždy diskutovanou otázkou. Představujeme ukázku testu, ve kterém jsme testovali dovednosti žáků v oblasti chemie a dílčí výsledky tohoto testu. Prezentované výsledky byly získány v rámci výzkumného projektuGAČR "Dovednosti žáků v biologii, geografii a chemii: výzkum zamýšleného, realizovaného a osvojeného kurikula na počátku implementace kurikulární reformy", jehož cílem je zjistit úroveň vybraných dovedností v klíčových obdobích vzdělávání na konci pátéhoa devátého ročníku, ve 3. ročníku čtyřletého gymnázia a septimě osmiletého gymnázia.

  • Název v anglickém jazyce

    Testing of Selected Students Skills in Chemistry

  • Popis výsledku anglicky

    Students skills and assessment of their level have always been a discussed issue. We are presenting a sample test in our contribution, where we have tested students skills in chemistry and we are presenting the results of this test. Reported data were obtained within a research project GACR "Students skills in biology, geography and chemistry: research on intended, realized and acquired curriculum in curricular reform implementation phase", dealing with skills of students in the 9th grade of lower secondary schools.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F10%2F0514" target="_blank" >GAP407/10/0514: Dovednosti žáků v biologii, geografii a chemii: výzkum zamýšleného, realizovaného a osvojeného kurikula na počátku implementace kurikulární reformy</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuálne trendy vo vyučovaní prírodných vied

  • ISBN

    9788080825416

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    166-171

  • Název nakladatele

    Trnavská univerzita

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

    Smolenice

  • Datum konání akce

    15. 10. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku