Testování vybraných dovedností žáků v chemii
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00057975" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00057975 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Testování vybraných dovedností žáků v chemii
Popis výsledku v původním jazyce
Dovednosti žáků a hodnocení jejich úrovně byly vždy diskutovanou otázkou. Představujeme ukázku testu, ve kterém jsme testovali dovednosti žáků v oblasti chemie a dílčí výsledky tohoto testu. Prezentované výsledky byly získány v rámci výzkumného projektuGAČR "Dovednosti žáků v biologii, geografii a chemii: výzkum zamýšleného, realizovaného a osvojeného kurikula na počátku implementace kurikulární reformy", jehož cílem je zjistit úroveň vybraných dovedností v klíčových obdobích vzdělávání na konci pátéhoa devátého ročníku, ve 3. ročníku čtyřletého gymnázia a septimě osmiletého gymnázia.
Název v anglickém jazyce
Testing of Selected Students Skills in Chemistry
Popis výsledku anglicky
Students skills and assessment of their level have always been a discussed issue. We are presenting a sample test in our contribution, where we have tested students skills in chemistry and we are presenting the results of this test. Reported data were obtained within a research project GACR "Students skills in biology, geography and chemistry: research on intended, realized and acquired curriculum in curricular reform implementation phase", dealing with skills of students in the 9th grade of lower secondary schools.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GAP407%2F10%2F0514" target="_blank" >GAP407/10/0514: Dovednosti žáků v biologii, geografii a chemii: výzkum zamýšleného, realizovaného a osvojeného kurikula na počátku implementace kurikulární reformy</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Aktuálne trendy vo vyučovaní prírodných vied
ISBN
9788080825416
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
166-171
Název nakladatele
Trnavská univerzita
Místo vydání
Trnava
Místo konání akce
Smolenice
Datum konání akce
15. 10. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—