Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hodnocení rozsahu a grafické stránky učebnic obecné a anorganické chemie používaných na vyšším stupni gymnázia.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F11%3A10106873" target="_blank" >RIV/00216208:11310/11:10106873 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Hodnocení rozsahu a grafické stránky učebnic obecné a anorganické chemie používaných na vyšším stupni gymnázia.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek obsahuje poznatky o hodnocení rozsahu a grafické stránky učebnic chemie, které jsou podle dotazníkové akce nejpoužívanějšími učebnicemi na gymnáziích v České republice. Metodický postup vychází z metodik používaných Průchou a Pluskalem. Hodnoceno bylo celkem osm učebnic. Jak v hodnocení rozsahu, tak v hodnocení grafické stránky učebnic byly zjištěny značné rozdíly.

  • Název v anglickém jazyce

    Rating range and graphic pages of textbooks of general and inorganic chemistry used at grammar school

  • Popis výsledku anglicky

    This article contains findings on the assessment range and graphic site chemistry textbooks, which, according to the questionnaire most widely used textbooks at grammar schools in the Czech Republic. Methodology is based on the methodologies used by Prucha and Pluskal. It was rated a total of eight textbooks. As in the evaluation of the extent and in the assessment of graphic pages of textbooks were detected known differences.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Metodologické otázky výskumu v didaktike chémie.

  • ISBN

    978-80-8082-438-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    18

  • Strana od-do

    74-90

  • Název nakladatele

    Trnavská univerzita v Trnavě, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

    Trnava

  • Datum konání akce

    1. 12. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku