Hodnocení rozsahu a grafické stránky učebnic obecné a anorganické chemie používaných na vyšším stupni gymnázia.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F11%3A10106873" target="_blank" >RIV/00216208:11310/11:10106873 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hodnocení rozsahu a grafické stránky učebnic obecné a anorganické chemie používaných na vyšším stupni gymnázia.
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek obsahuje poznatky o hodnocení rozsahu a grafické stránky učebnic chemie, které jsou podle dotazníkové akce nejpoužívanějšími učebnicemi na gymnáziích v České republice. Metodický postup vychází z metodik používaných Průchou a Pluskalem. Hodnoceno bylo celkem osm učebnic. Jak v hodnocení rozsahu, tak v hodnocení grafické stránky učebnic byly zjištěny značné rozdíly.
Název v anglickém jazyce
Rating range and graphic pages of textbooks of general and inorganic chemistry used at grammar school
Popis výsledku anglicky
This article contains findings on the assessment range and graphic site chemistry textbooks, which, according to the questionnaire most widely used textbooks at grammar schools in the Czech Republic. Methodology is based on the methodologies used by Prucha and Pluskal. It was rated a total of eight textbooks. As in the evaluation of the extent and in the assessment of graphic pages of textbooks were detected known differences.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Metodologické otázky výskumu v didaktike chémie.
ISBN
978-80-8082-438-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
18
Strana od-do
74-90
Název nakladatele
Trnavská univerzita v Trnavě, Pedagogická fakulta
Místo vydání
Trnava
Místo konání akce
Trnava
Datum konání akce
1. 12. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—