Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Text difficulty in Czech natural science textbooks for the fourth grade

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F14%3A33148954" target="_blank" >RIV/61989592:15310/14:33148954 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/61989592:15410/14:33148954

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.educationalrev.us.edu.pl/vol/tner_1_2014.pdf" target="_blank" >http://www.educationalrev.us.edu.pl/vol/tner_1_2014.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Text difficulty in Czech natural science textbooks for the fourth grade

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper focuses on the assessment of text difficulty in six contemporary Czech science textbooks for fourth graders. The text analysis followed the authors' own methodology. The results obtained reveal varying text difficulty between the individual textbooks. Only textbooks by the Alter and SPN publishing companies comply with the difficulty scale for fourth year textbooks and may be recommended for teaching.

  • Název v anglickém jazyce

    Text difficulty in Czech natural science textbooks for the fourth grade

  • Popis výsledku anglicky

    The paper focuses on the assessment of text difficulty in six contemporary Czech science textbooks for fourth graders. The text analysis followed the authors' own methodology. The results obtained reveal varying text difficulty between the individual textbooks. Only textbooks by the Alter and SPN publishing companies comply with the difficulty scale for fourth year textbooks and may be recommended for teaching.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EE2.3.20.0166" target="_blank" >EE2.3.20.0166: Centrum teorie vzdělávání přírodovědných oborů</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    New Educational Review

  • ISSN

    1732-6729

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    35

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    PL - Polská republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    29-40

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus