Biology textbooks of Fraus publishing company and their text difficulty
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F09%3A00009297" target="_blank" >RIV/61989592:15410/09:00009297 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Biology textbooks of Fraus publishing company and their text difficulty
Popis výsledku v původním jazyce
This article presents knowledge of the text difficulty evaluation of some biology textbooks. Obtained results show, that text difficulty is similar in studied textbooks - from 30,1 points to 34,16 points.
Název v anglickém jazyce
Biology textbooks of Fraus publishing company and their text difficulty
Popis výsledku anglicky
This article presents knowledge of the text difficulty evaluation of some biology textbooks. Obtained results show, that text difficulty is similar in studied textbooks - from 30,1 points to 34,16 points.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
e-Pedagogium
ISSN
1213-7758
e-ISSN
—
Svazek periodika
9
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—