Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

SROVNÁVACÍ ANALÝZA RÁMCOVÉHO VZDĚLÁVACÍHO PROGRAMU PRO GYMNÁZIA V ČESKÉ A SLOVENSKÉ REPUBLICE S DŮRAZEM NA ZASTOUPENÍ OBORU BIOLOGIE

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F12%3A10193401" target="_blank" >RIV/00216208:11310/12:10193401 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    SROVNÁVACÍ ANALÝZA RÁMCOVÉHO VZDĚLÁVACÍHO PROGRAMU PRO GYMNÁZIA V ČESKÉ A SLOVENSKÉ REPUBLICE S DŮRAZEM NA ZASTOUPENÍ OBORU BIOLOGIE

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem příspěvku je porovnat rámcové vzdělávací programy pro gymnázia v České a Slovenské republice s důrazem na obor biologie. Jako hlavní analytické kategorie obsahové analýzy byly zvoleny: klíčové kompetence, vzdělávací oblasti, vzdělávací obor biologie a průřezová témata s převahou biologického aspektu. Ve výše zmíněných kategoriích se zaměřujeme na zastoupení biologických dovedností.

  • Název v anglickém jazyce

    Comparative Analysis of the Framework Education Programme of High Schools in the Czech and Slovak Republic with Emphasis on the Representation of Biology

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this paper is to compare the framework educational programs for schools in the Czech and Slovak Republic, with emphasis on the field of biology. The main analytical categories of content analysis were: the key competencies, fields of education, educational in biology and cross-curricular themes dominated by biological aspect. In the above-mentioned categories we were focused on the representation of the biological skills.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Paidagogos

  • ISSN

    1213-3809

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2012

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    154-167

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus