SROVNÁVACÍ ANALÝZA RÁMCOVÉHO VZDĚLÁVACÍHO PROGRAMU PRO GYMNÁZIA V ČESKÉ A SLOVENSKÉ REPUBLICE S DŮRAZEM NA ZASTOUPENÍ OBORU BIOLOGIE
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F12%3A10193401" target="_blank" >RIV/00216208:11310/12:10193401 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
SROVNÁVACÍ ANALÝZA RÁMCOVÉHO VZDĚLÁVACÍHO PROGRAMU PRO GYMNÁZIA V ČESKÉ A SLOVENSKÉ REPUBLICE S DŮRAZEM NA ZASTOUPENÍ OBORU BIOLOGIE
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem příspěvku je porovnat rámcové vzdělávací programy pro gymnázia v České a Slovenské republice s důrazem na obor biologie. Jako hlavní analytické kategorie obsahové analýzy byly zvoleny: klíčové kompetence, vzdělávací oblasti, vzdělávací obor biologie a průřezová témata s převahou biologického aspektu. Ve výše zmíněných kategoriích se zaměřujeme na zastoupení biologických dovedností.
Název v anglickém jazyce
Comparative Analysis of the Framework Education Programme of High Schools in the Czech and Slovak Republic with Emphasis on the Representation of Biology
Popis výsledku anglicky
The aim of this paper is to compare the framework educational programs for schools in the Czech and Slovak Republic, with emphasis on the field of biology. The main analytical categories of content analysis were: the key competencies, fields of education, educational in biology and cross-curricular themes dominated by biological aspect. In the above-mentioned categories we were focused on the representation of the biological skills.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Paidagogos
ISSN
1213-3809
e-ISSN
—
Svazek periodika
2012
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
154-167
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—