Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Problémy žáků středních škol při řešení úloh společné části maturitní zkoušky z chemie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F13%3A10135368" target="_blank" >RIV/00216208:11310/13:10135368 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Problémy žáků středních škol při řešení úloh společné části maturitní zkoušky z chemie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Na základě porovnání výsledků společné části maturitní zkoušky z chemie, která se v roce 2011 a 2012 konala formou didaktického testu, je možné shrnout základní problémy žáků při řešení středoškolských chemických úloh. Článek je zaměřen na úspěnost řešení úloh v jednotlivých tematických celcích (obecná chemie, anorganická chemie, organická chemie a biochemie), v rozdílných typech testových úloh (úzce otevřené úlohy, úlohy s výběrem odpovědí, úlohy přiražovací) a v testovaných kompetencích (znalost s porozuměním, aplikace znalostí a řešení problem, práce s informacemi).

  • Název v anglickém jazyce

    The Problems of Students in Solving of Test Items in the Common Part of Secondary School-leaving Examination in Chemistry

  • Popis výsledku anglicky

    It is possible to generalize in partthe results of chemical education at high schools and colleges based on detailed analysis of the achievement test from chemistry, which is an optional part of final exam provided by the state. The article is focused ondifferences among students' success rate in current thematic units (general chemistry, inorganic chemistry, organic chemistry, biochemistry), in current types of test items (short-answer, multiple-choice, matching) and in acquired competencies (provingof knowledge, application of knowledge, work with information). Also it is compared the students' success rate in all of listed factors from the perspective of the so-called clusters, thus form the perspective of different focus of schools.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuálne smerovanie výskumov v dizertačných prácach z didaktiky chémie

  • ISBN

    978-80-223-3300-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    76-81

  • Název nakladatele

    Prírodovedecká fakulta Univerzity Komenského

  • Místo vydání

    Bratislava, Slovensko

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Datum konání akce

    22. 11. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku