Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

From Protocol to Inquiry: Blended Learning for Workforce Education in Biotechnology

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F13%3A10173232" target="_blank" >RIV/00216208:11310/13:10173232 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00216208:11410/13:10173232

  • Výsledek na webu

    <a href="http://library.iated.org/view/ERDOSNETOTH2013FRO" target="_blank" >http://library.iated.org/view/ERDOSNETOTH2013FRO</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    From Protocol to Inquiry: Blended Learning for Workforce Education in Biotechnology

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Effectively educating students for employment in STEM fields (Science Technology Engineering and Mathematics) is a concern for science educators worldwide. The perspective that science learning is most effective when it is based on student inquiry has had great influence on practitioners' reform efforts in both the USA and in Europe. Inquiry consists of exploring a domain by searching for data by designing experiments, evaluating outcome data and reasoning about what may have brought these data about soas to fit the results with prior theories or to build new understandings. This virtual presentation summarizes the instructional activities of two science educators who have been incorporating biotechnology inquiry activities into classroom science teaching and learning on two continents. The connection between these efforts is commitment to inquiry-based teaching and learning and the desire to effectively prepare students for employment in biotechnology-related fields. In the first par

  • Název v anglickém jazyce

    From Protocol to Inquiry: Blended Learning for Workforce Education in Biotechnology

  • Popis výsledku anglicky

    Effectively educating students for employment in STEM fields (Science Technology Engineering and Mathematics) is a concern for science educators worldwide. The perspective that science learning is most effective when it is based on student inquiry has had great influence on practitioners' reform efforts in both the USA and in Europe. Inquiry consists of exploring a domain by searching for data by designing experiments, evaluating outcome data and reasoning about what may have brought these data about soas to fit the results with prior theories or to build new understandings. This virtual presentation summarizes the instructional activities of two science educators who have been incorporating biotechnology inquiry activities into classroom science teaching and learning on two continents. The connection between these efforts is commitment to inquiry-based teaching and learning and the desire to effectively prepare students for employment in biotechnology-related fields. In the first par

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ICERI2013 Proceedings

  • ISBN

    978-84-616-3847-5

  • ISSN

    2340-1095

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    1204-1209

  • Název nakladatele

    Neuveden

  • Místo vydání

    Neuveden

  • Místo konání akce

    Seville, Spain

  • Datum konání akce

    18. 11. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku