Podarwinovské evoluční hypotézy v gymnaziální výuce biologie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F13%3A10191856" target="_blank" >RIV/00216208:11310/13:10191856 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Podarwinovské evoluční hypotézy v gymnaziální výuce biologie
Popis výsledku v původním jazyce
Předkládaná studie se zabývá současným stavem výuky evoluční biologie na vyšších gymnáziích. Jedná se o první část rozsáhlejšího výzkumu, který mapuje moderní evoluční trendy, objevující se v gymnaziální výuce biologie v České Republice a Rakousku. Zajímalo nás, které z novějších evolučních teorií čeští gymnaziální učitelé znají a dále také považují za důležité včleňovat do své výuky. Tato část výzkumu proběhla metodou dotazníkového šetření a rozhovorů a zúčastnilo se jí třicet pražských učitelů biologie.
Název v anglickém jazyce
Post-darwinian Evolutionary theories in grammar school biology teaching
Popis výsledku anglicky
The study deals with currently situation of evolutionary biology at grammar school. It is the first part of wider Czech-Austrian research project about modern evolutionary trends in grammar school biology teaching. We were interested not only in evolutionary biology knowledge of Czech biology teachers but also in their teaching of evolutionary topics. In total 30 teachers were given a questionnaire and they were polled in the first part of this research.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů