Chemie potravin a výživa v RVP pro gymnázia ve středoškolských učebnicích
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F13%3A10194419" target="_blank" >RIV/00216208:11310/13:10194419 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://userweb.pedf.cuni.cz/wp/konference13/files/2013/12/Sbornik-2013-Metodologick%C3%A9-p%C5%99%C3%ADstupy.pdf" target="_blank" >http://userweb.pedf.cuni.cz/wp/konference13/files/2013/12/Sbornik-2013-Metodologick%C3%A9-p%C5%99%C3%ADstupy.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Chemie potravin a výživa v RVP pro gymnázia ve středoškolských učebnicích
Popis výsledku v původním jazyce
Chemie potravin a výživa je podle mnohých odborníků velmi aktuální a užitečné téma, které se týká každého jedince. Mělo by být proto nedílnou součástí získaných vědomostí a znalostí žáků i v průběhu studia. Tento text pojednává o zařazení tématu "Chemiepotravin a výživa" v RVP pro gymnázia v RVP pro gymnázia se sportovní přípravou, a o tom, kolik pozornosti je tomuto tématu věnováno ve vybraných středoškolských učebnicích. V tomto článku je kladen důraz především na metody získávání těchto dat, samotnévýsledky jsou zmiňovány jen okrajově. Autorka využívá jak kvalitativní, tak kvantitativní přístup, velká část příspěvku je věnována pojmové analýze.
Název v anglickém jazyce
Food Chemistry and Nutrition in the Frame Educational Program for High Schools and in Textbooks for Secondary Schools
Popis výsledku anglicky
Food chemistry and nutrition is a very timely and useful topic that concerns each individual. Therefore it should be an integral part of the knowledge and skills of students during study. This article discusses the inclusion of the topic "Chemistry of food and nutrition" in the Frame Educational Program for gymnasium and for sports gymnasium and how much information about this topic is contained in some school textbooks. This article is primarily focused on the methods of obtaining data; results are mentioned only in passing. The author uses both qualitative and quantitative approaches; a large part of the paper is devoted to the conceptual analysis.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Metodologické přístupy v pedagogických a psychologických doktorských výzkumech
ISBN
978-80-7290-707-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
164-171
Název nakladatele
Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
20. 5. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—