Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

IBSE & pupils'/students' science skills

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F14%3A10288498" target="_blank" >RIV/00216208:11310/14:10288498 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://uatacz.up.krakow.pl/~wwwchemia/zdch/index.php/ksiazki-skrypty-podreczniki/198-profits-and-limitations-of-inquiry-based-science-education-the-monograph1" target="_blank" >http://uatacz.up.krakow.pl/~wwwchemia/zdch/index.php/ksiazki-skrypty-podreczniki/198-profits-and-limitations-of-inquiry-based-science-education-the-monograph1</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    IBSE & pupils'/students' science skills

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The recommendations and program statements of EU in period 2000-2010 directed the national school systems towards the reforms that EU demanded. Our curricular reform in particular determined the educational outputs on the primary and secondary schools level, mainly in the area of competencies and the skills that follow them. In this study, we aimed to establish the required scientific skills of students at different levels of these schools and the hierarchy of these skills. The solution for the suggested skill system was IBSE (Inquiry Based Science Education).

  • Název v anglickém jazyce

    IBSE & pupils'/students' science skills

  • Popis výsledku anglicky

    The recommendations and program statements of EU in period 2000-2010 directed the national school systems towards the reforms that EU demanded. Our curricular reform in particular determined the educational outputs on the primary and secondary schools level, mainly in the area of competencies and the skills that follow them. In this study, we aimed to establish the required scientific skills of students at different levels of these schools and the hierarchy of these skills. The solution for the suggested skill system was IBSE (Inquiry Based Science Education).

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F10%2F0514" target="_blank" >GAP407/10/0514: Dovednosti žáků v biologii, geografii a chemii: výzkum zamýšleného, realizovaného a osvojeného kurikula na počátku implementace kurikulární reformy</a><br>

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Profits and Limitations of Inquiry Based Science Education

  • ISBN

    978-83-7271-882-2

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    48-51

  • Počet stran knihy

    68

  • Název nakladatele

    Pedagogical University of Kraków

  • Místo vydání

    Kraków

  • Kód UT WoS kapitoly