Výuka chemie na střední zdravotnické škole
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F14%3A10297222" target="_blank" >RIV/00216208:11310/14:10297222 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://bech.truni.sk/prilohy/BECH_4_2014.pdf" target="_blank" >http://bech.truni.sk/prilohy/BECH_4_2014.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výuka chemie na střední zdravotnické škole
Popis výsledku v původním jazyce
Střední zdravotnické školy tvoří z dlouhodobého hlediska stabilní část vzdělávacího systému. Z pohledu množství hodin věnovaných chemii se jedná o školy nechemického zaměření. Množství odborných předmětů obsahujících chemii ve svých anotacích, však mluví o opaku. V návaznosti na odbornou praxi spojenou s lidmi, jako "klienty", nelze v přístupu k výuce chemie příliš používat didaktické metody platné na jiných školách nechemického zaměření. Tato práce ukazuje studie, které byly provedeny na středních odborných školách nechemického zaměření, naznačuje možnosti dalších výzkumů zaměřených na zdravotnické školy a tvoří základ pro zpracování disertační práce zabývající se tímto problémem.
Název v anglickém jazyce
Education of chemistry at high school of medicine
Popis výsledku anglicky
Medical secondary schools are a part of a stable educational system, from a long-term point of view. Considering the number of chemistry lessons, they are schools of non-chemical specialization. The number of specialized subjects including chemistry in their anotations speaks the opposite. As a follow-up to a specialized practise connected to people as clients, didactical methods suitable for other schools of non-chemical specialization cannot be used when teaching chemistry on the above mentioned schools. This thesis shows studies, which were performed on the specialized secondary schools of non-chemical specialization, indicates the possibilities of further researchs focused on medical schools and is the base for the disertation thesis dealing with this issue.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Biológia, Ekológia, Chémia
ISSN
1338-1024
e-ISSN
—
Svazek periodika
18
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
20-23
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—