Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výuka chemie na střední zdravotnické škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F14%3A10297222" target="_blank" >RIV/00216208:11310/14:10297222 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://bech.truni.sk/prilohy/BECH_4_2014.pdf" target="_blank" >http://bech.truni.sk/prilohy/BECH_4_2014.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výuka chemie na střední zdravotnické škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Střední zdravotnické školy tvoří z dlouhodobého hlediska stabilní část vzdělávacího systému. Z pohledu množství hodin věnovaných chemii se jedná o školy nechemického zaměření. Množství odborných předmětů obsahujících chemii ve svých anotacích, však mluví o opaku. V návaznosti na odbornou praxi spojenou s lidmi, jako &quot;klienty&quot;, nelze v přístupu k výuce chemie příliš používat didaktické metody platné na jiných školách nechemického zaměření. Tato práce ukazuje studie, které byly provedeny na středních odborných školách nechemického zaměření, naznačuje možnosti dalších výzkumů zaměřených na zdravotnické školy a tvoří základ pro zpracování disertační práce zabývající se tímto problémem.

  • Název v anglickém jazyce

    Education of chemistry at high school of medicine

  • Popis výsledku anglicky

    Medical secondary schools are a part of a stable educational system, from a long-term point of view. Considering the number of chemistry lessons, they are schools of non-chemical specialization. The number of specialized subjects including chemistry in their anotations speaks the opposite. As a follow-up to a specialized practise connected to people as clients, didactical methods suitable for other schools of non-chemical specialization cannot be used when teaching chemistry on the above mentioned schools. This thesis shows studies, which were performed on the specialized secondary schools of non-chemical specialization, indicates the possibilities of further researchs focused on medical schools and is the base for the disertation thesis dealing with this issue.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Biológia, Ekológia, Chémia

  • ISSN

    1338-1024

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    18

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    20-23

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus