Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Současný stav chemického experimentu na středních odborných školách nechemického zaměření

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F14%3A10283422" target="_blank" >RIV/00216208:11410/14:10283422 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Současný stav chemického experimentu na středních odborných školách nechemického zaměření

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je zaměřen na chemické experimenty na českých středních odborných školách nechemického zaměření. Jelikož jsou experimenty nedílnou součástí přírodovědného vzdělávání, jejich absence má fatální dopad na výstup vzdělávání. Autor tohoto příspěvkupředkládá výsledky výzkumu zaměřené na názory žáků na chemický experiment a názory žáků na četnost zařazování chemického experiemntu do výuky na základních a středních školách. Z výsledků vyplývá, že na středních odborných školách nechemického zaměření jsou experimenty v chemii zařazovány velice zřídka. Učitelé pravděpodobně postrádají metodickou podporu k provádění experimentů, čelí také problému nedostatečného vybavení.

  • Název v anglickém jazyce

    Current State of Chemistry Experiment at Non-chemical Vocational Schools

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is focused on chemistry experiments in chemistry education at non-chemical secondary vocational schools in the Czech Republic. As experiments are one of inseparable components of science education, their missing out has fatal impact on the educational outcome. In this paper, the author offers results of a research focused on students' opinion about chemical experiment as well as the students' opinions on frequency of the experiment inclusion in chemistry education on elementary and secondary school. The results show that chemistry experiments at non-chemical vocational schools are quite rare. Teachers probably lack methodological support to conduct experiments, maybe facing problems with insufficient equipment etc.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    CHEMagazín

  • ISSN

    1210-7409

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    24

  • Číslo periodika v rámci svazku

    6

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    35-36

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus