Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Efekt zařazení chemie do kurikula středních odborných škol nechemického zaměření

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F14%3A10283423" target="_blank" >RIV/00216208:11410/14:10283423 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://scied.cz/index.php/scied/article/viewFile/113/101" target="_blank" >http://scied.cz/index.php/scied/article/viewFile/113/101</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Efekt zařazení chemie do kurikula středních odborných škol nechemického zaměření

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je zaměřen na efekt, který má zařazení chemie do rámcových vzdělávacích programů pro obory vzdělání středního odborného vzdělávání. Tento efekt je zjišťován jako rozdíl mezi postoji žáků k chemii po ukončení základní školní docházky a po ukončení středoškolské výuky chemie, tedy v prvním ročníku střední odborné školy nechemického zaměření. Zjištěné výsledky jsou propojeny s výsledky dříve provedených výzkumů v této oblasti. Z koncepčního hlediska je nutné podniknout potřebné kroky směrem ke zvýšení kvality výuky chemie na těchto školách, jelikož právě na nich studuje většina žáků středních škol, kteří následně utvářejí všeobecné mínění společnosti.

  • Název v anglickém jazyce

    The Effect of Chemistry Insertion into the Curriculum of Non-chemical Vocational Schools

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is focused on an effect of Chemistry inclusion into the framework educational programmes for vocational schools. The effect is measured as the difference between students' attitudes after finishing elementary education (9th grade) and after finishing their first year at non-chemical vocational school. The results of the research are connected to results of previous researches. From the point of view of the conception, it is necessary to undertake particular steps in order to increase the quality of Chemistry education at these schools. It is this group of students whose opinion subsequently creates the overall reputation of chemistry in society.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Scientia in educatione

  • ISSN

    1804-7106

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    5

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

    13-29

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus