Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Implementace badatelsky orientovaného přístupu v chemickém vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F14%3A10314066" target="_blank" >RIV/00216208:11310/14:10314066 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://bech.truni.sk/prilohy/BECH_4_2014.pdf" target="_blank" >http://bech.truni.sk/prilohy/BECH_4_2014.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Implementace badatelsky orientovaného přístupu v chemickém vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek poskytuje krátký popis badatelsky orientované výuky přírodních věd (IBSE) a odkazuje na ni jako na možný způsob, jak se vypořádat s některými problémy v přírodovědném vzdělávání na základních a středních školách. Popisuje jednotlivé kroky v implementaci úloh, které splňují aspekty IBSE. Článek také prezentuje vybrané IBSE úlohy z obecné a anorganické chemie, popisuje jejich implementaci do výuky a zamýšlené metody výzkumu, zaměřeného na zjištování přínosu implementace IBSE aktivit do výuky chemie.

  • Název v anglickém jazyce

    Implementation of Inquiry Based Approach in Chemistry Education

  • Popis výsledku anglicky

    The paper gives a brief description of inquiry based science education (IBSE) and refers to it as to a possible way how to deal with some problems in science education in elementary and secondary schools. It describes individual steps in the implementation of tasks that fulfill aspects of IBSE. Some selected tasks of the general and inorganic chemistry curriculum are also presented in the paper and their implementation is described. The paper deals with the tasks of the dissertation and the intended methods of the research related to implementing the IBSE activities in chemistry teaching.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Biológia, ekológia, chémia

  • ISSN

    1338-1024

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    18

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    11-15

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus