Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Význam rozvoje mapových dovedností ve výuce

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F15%3A10293501" target="_blank" >RIV/00216208:11310/15:10293501 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.geograficke-rozhledy.cz/archiv/clanek/207/pdf" target="_blank" >https://www.geograficke-rozhledy.cz/archiv/clanek/207/pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Význam rozvoje mapových dovedností ve výuce

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Mapy se stávají stále důležitějším zdrojem informací. Žáci se s nimi běžně setkávají například na internetu či při sledování televizních pořadů. Průnik map do nejrůznějších oborů vybízí k zařazování aktivit s nimi spojenými do výuky i jiných vyučovacích předmětů, než je zeměpis. Právě prokázání významu této integrace je záměrem tohoto úvodního článku, na který navazují tři články shrnující využití map v biologii, dějepisu a matematice.

  • Název v anglickém jazyce

    The Importance of Map Skill Development in Education

  • Popis výsledku anglicky

    Maps are becoming an increasingly important source of information. Pupils often come across them while surfing the internet or watching television. The proliferation of maps into various fields calls for an integration of activities requiring work with maps into lessons in subjects other than geography. The introductory article seeks to demonstrate the importance of this integration. Three follow-up articles will explore use of maps in biology, history and mathematics.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů