Rozvoj mapových dovednosti ve výuce matematiky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F15%3A10312649" target="_blank" >RIV/00216208:11310/15:10312649 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Rozvoj mapových dovednosti ve výuce matematiky
Popis výsledku v původním jazyce
Mapy jako důležitý zdroj informací mají své místo kromě hodin zeměpisu i ve výuce ostatních vyučovacích předmětů. Záměrem tohoto článku je především učitele matematiky přesvědčit o opodstatnění integrace map do výuky matematiky, a zejména jim poskytnoutkonkrétní aktivity, díky kterým mohou rozvíjet mapové a zároveň matematické dovednosti svých žáků.
Název v anglickém jazyce
Map Skill Development in Mathematics
Popis výsledku anglicky
As an important source of information, maps are useful not only in geography lessons but in other school subjects as well. This article seeks, primarily to familiarize math teachers with the importance of the map's integration into maths lessons and, especially, to give them some ideas on how to develop pupils' map skills along with their mathematical skills.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Geografické rozhledy
ISSN
1210-3004
e-ISSN
—
Svazek periodika
24
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
15-17
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—