Rozvoj mapových dovedností ve výuce biologie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F15%3A10312651" target="_blank" >RIV/00216208:11310/15:10312651 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Rozvoj mapových dovedností ve výuce biologie
Popis výsledku v původním jazyce
Mapy jako důležitý zdroj informací mají své místo kromě hodin zeměpisu i ve výuce ostatních vyučovacích předmětů. Záměrem tohoto článku (navazuje na příspěvek v minulém čísle Geografických rozhledů) je seznámit především učitele biologie a přírodopisu sopodstatněním integrace map do výuky tohoto předmětu a poskytnout jim konkrétní aktivity, s jejichž pomocí mohou u svých žáků rozvíjet mapové dovednosti zároveň se specifickými dovednostmi biologie.
Název v anglickém jazyce
Developing Map Skills in Biology
Popis výsledku anglicky
As an important source of information, maps are useful in a number of school subjects beyond geography. This article seeks to familiarize biology teachers, in particular, with the importance of integrating maps into biology lessons. It offers specific examples on how to develop pupils' map skills in conjunction with key concepts from biology.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Geografické rozhledy
ISSN
1210-3004
e-ISSN
—
Svazek periodika
24
Číslo periodika v rámci svazku
5
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
14-16
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—