Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Ways of Student Motivation towards Interest in Science

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F15%3A10293680" target="_blank" >RIV/00216208:11310/15:10293680 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00216208:11410/15:10293680

  • Výsledek na webu

    <a href="http://pages.pedf.cuni.cz/pvch/files/2011/11/PBE_2014.pdf" target="_blank" >http://pages.pedf.cuni.cz/pvch/files/2011/11/PBE_2014.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Ways of Student Motivation towards Interest in Science

  • Popis výsledku v původním jazyce

    last decades. Students' attitude and motivation towards learning science is one of the main topics for field didactics. There are studies focused on measuring as well as improving students' attitudes towards science. Different teaching methods and approaches have been tested. The possible impact of extracurricular activities like subject olympiads and competitions or science camps on motivation has also been evaluated. Describing what triggered interest in science and nature for the students who took part in science olympiads can help us identify possible ways to improve attitudes toward science among students.

  • Název v anglickém jazyce

    Ways of Student Motivation towards Interest in Science

  • Popis výsledku anglicky

    last decades. Students' attitude and motivation towards learning science is one of the main topics for field didactics. There are studies focused on measuring as well as improving students' attitudes towards science. Different teaching methods and approaches have been tested. The possible impact of extracurricular activities like subject olympiads and competitions or science camps on motivation has also been evaluated. Describing what triggered interest in science and nature for the students who took part in science olympiads can help us identify possible ways to improve attitudes toward science among students.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Project-based Education in Science Education XII.

  • ISBN

    978-80-7290-817-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    28-33

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    6. 11. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000357160200003