Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Didaktika chemie: vývoj, současný stav a perspektivy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F15%3A10314023" target="_blank" >RIV/00216208:11310/15:10314023 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/62690094:18470/15:50004322

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-7884-2015" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-7884-2015</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-7884-2015" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.M210-7884-2015</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Didaktika chemie: vývoj, současný stav a perspektivy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola se zabývá historickým vývojem didaktiky chemie v českých zemích od 17. století do současnosti. Dále zmiňuje současné problémy tohoto oboru, výzkumná zaměření a jejich klasifikaci a místo, které didaktika chemie zaujímá v chemickém vzdělávání, zvláště pak ve vzdělávání učitelů chemie. Kapitolu zakončují perspektivy didaktiky chemie.

  • Název v anglickém jazyce

    Didactics of Chemistry: development, current state and prospects

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter concerns the historical development of didactics of chemistry in the Czech lands since 17th century until present. It also mentions the current problems of this discipline, its research foci and their classification, and the place didactics of chemistry has in the chemistry education, especially in the chemistry teachers' education. The chapter ends with the future prospects of didactics of chemistry.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Oborové didaktiky: vývoj - stav - perspektivy

  • ISBN

    978-80-210-7769-0

  • Počet stran výsledku

    36

  • Strana od-do

    189-224

  • Počet stran knihy

    465

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly