Didaktika chemie: vývoj, současný stav a perspektivy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F15%3A10314023" target="_blank" >RIV/00216208:11310/15:10314023 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/62690094:18470/15:50004322
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-7884-2015" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-7884-2015</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-7884-2015" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.M210-7884-2015</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Didaktika chemie: vývoj, současný stav a perspektivy
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola se zabývá historickým vývojem didaktiky chemie v českých zemích od 17. století do současnosti. Dále zmiňuje současné problémy tohoto oboru, výzkumná zaměření a jejich klasifikaci a místo, které didaktika chemie zaujímá v chemickém vzdělávání, zvláště pak ve vzdělávání učitelů chemie. Kapitolu zakončují perspektivy didaktiky chemie.
Název v anglickém jazyce
Didactics of Chemistry: development, current state and prospects
Popis výsledku anglicky
The chapter concerns the historical development of didactics of chemistry in the Czech lands since 17th century until present. It also mentions the current problems of this discipline, its research foci and their classification, and the place didactics of chemistry has in the chemistry education, especially in the chemistry teachers' education. The chapter ends with the future prospects of didactics of chemistry.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Oborové didaktiky: vývoj - stav - perspektivy
ISBN
978-80-210-7769-0
Počet stran výsledku
36
Strana od-do
189-224
Počet stran knihy
465
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—