Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výuka analytické chemie na SZŠ a VOŠZ Plzeň

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F15%3A10314811" target="_blank" >RIV/00216208:11310/15:10314811 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/780" target="_blank" >http://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/780</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výuka analytické chemie na SZŠ a VOŠZ Plzeň

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá problematikou výuky analytické chemie na SZŠ a VOŠZ Plzeň. Tento chemický obor je zde vyučován jako samostatný předmět u oboru Laboratorní asistent na SZŠ a Diplomovaný zdravotní laborant a Diplomovaný farmaceutický asistent na VOŠZ. V článku jsou popsány metody a formy organizace výuky, obsah učiva i způsoby hodnocení v jednotlivých třídách či studijních skupinách. Dále je zde uvedena statistika studijních výsledků studentů a v neposlední řadě výsledky dotazníkového šetření. Dotazníkového šetření se zúčastnily všechny studijní skupiny a třídy a bylo zaměřeno na hodnocení obtížnosti jednotlivých vyučovaných témat analytické chemie. V závěru jsou navrženy úpravy výuky těch témat, které byly studenty hodnoceny jako neobtížnější.

  • Název v anglickém jazyce

    The Analytical Chemistry Classes at the Secondary Medical School and College of Higher Medical Education in Pilsen

  • Popis výsledku anglicky

    The article is concerned with teaching of analytical chemistry at the Secondary Medical School and College of Higher Medical Education in Pilsen. This chemical discipline is being taught there as an individual subject for fields of study: Laboratory assistant (Secondary Medical School), Qualified Lab Technician and Qualified Pharmacy Assistant (College of Higher Medical Education). In the article there are described methods and forms of organisation of classes, the content of curriculum and methods of evaluation for each study group. Next there is a statistic of evaluation of students and also a result of questionnaire survey. This questionnaire survey was attended by all study groups and its main focus was on an evaluation of difficulty of particularthemes of analytical chemistry. In the end of the article there are suggestions of improvement of teaching methods of those themes of analytical chemistry that were evaluated as the most difficult for students.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    XXIV. Mezinárodní konference o výuce chemie DIDAKTIKA CHEMIE A JEJÍ KONTEXTY. Sborník příspěvků z konference 20.-21. 5. 2015

  • ISBN

    978-80-210-7996-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    261-270

  • Název nakladatele

    Masaaŕykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    20. 5. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku