Výuka analytické chemie na SZŠ a VOŠZ Plzeň
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F15%3A10314811" target="_blank" >RIV/00216208:11310/15:10314811 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/780" target="_blank" >http://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/780</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výuka analytické chemie na SZŠ a VOŠZ Plzeň
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá problematikou výuky analytické chemie na SZŠ a VOŠZ Plzeň. Tento chemický obor je zde vyučován jako samostatný předmět u oboru Laboratorní asistent na SZŠ a Diplomovaný zdravotní laborant a Diplomovaný farmaceutický asistent na VOŠZ. V článku jsou popsány metody a formy organizace výuky, obsah učiva i způsoby hodnocení v jednotlivých třídách či studijních skupinách. Dále je zde uvedena statistika studijních výsledků studentů a v neposlední řadě výsledky dotazníkového šetření. Dotazníkového šetření se zúčastnily všechny studijní skupiny a třídy a bylo zaměřeno na hodnocení obtížnosti jednotlivých vyučovaných témat analytické chemie. V závěru jsou navrženy úpravy výuky těch témat, které byly studenty hodnoceny jako neobtížnější.
Název v anglickém jazyce
The Analytical Chemistry Classes at the Secondary Medical School and College of Higher Medical Education in Pilsen
Popis výsledku anglicky
The article is concerned with teaching of analytical chemistry at the Secondary Medical School and College of Higher Medical Education in Pilsen. This chemical discipline is being taught there as an individual subject for fields of study: Laboratory assistant (Secondary Medical School), Qualified Lab Technician and Qualified Pharmacy Assistant (College of Higher Medical Education). In the article there are described methods and forms of organisation of classes, the content of curriculum and methods of evaluation for each study group. Next there is a statistic of evaluation of students and also a result of questionnaire survey. This questionnaire survey was attended by all study groups and its main focus was on an evaluation of difficulty of particularthemes of analytical chemistry. In the end of the article there are suggestions of improvement of teaching methods of those themes of analytical chemistry that were evaluated as the most difficult for students.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
XXIV. Mezinárodní konference o výuce chemie DIDAKTIKA CHEMIE A JEJÍ KONTEXTY. Sborník příspěvků z konference 20.-21. 5. 2015
ISBN
978-80-210-7996-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
261-270
Název nakladatele
Masaaŕykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
20. 5. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—