Continuing Professional Development
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F15%3A10316466" target="_blank" >RIV/00216208:11310/15:10316466 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Continuing Professional Development
Popis výsledku v původním jazyce
The chapter concerns the importance of continuing professional development of teachers. It lists the theoretical frame of further teacher education and possibilities of including IBSE in teacher preparation. The chapter contains some examples of good practice of IBSE application in chemistry education.
Název v anglickém jazyce
Continuing Professional Development
Popis výsledku anglicky
The chapter concerns the importance of continuing professional development of teachers. It lists the theoretical frame of further teacher education and possibilities of including IBSE in teacher preparation. The chapter contains some examples of good practice of IBSE application in chemistry education.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
A Guidebook of Good Practice for th Pre-Service Training of Chemistry Teachers
ISBN
978-83-943754-0-9
Počet stran výsledku
17
Strana od-do
247-263
Počet stran knihy
280
Název nakladatele
Faculty of Chemistry, Jagiellonian University in Krakow, 2015
Místo vydání
Kraków, 2015
Kód UT WoS kapitoly
—