Rešerše odborné literatury týkající se prekonceptů jako východiska k problematice miskonceptů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F16%3A10324668" target="_blank" >RIV/00216208:11310/16:10324668 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.natur.cuni.cz/chemie/educhem/publikace/11-mezinarodni-seminar-studentu-doktorskeho-studia-oboru-didaktika-chemie" target="_blank" >https://www.natur.cuni.cz/chemie/educhem/publikace/11-mezinarodni-seminar-studentu-doktorskeho-studia-oboru-didaktika-chemie</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Rešerše odborné literatury týkající se prekonceptů jako východiska k problematice miskonceptů
Popis výsledku v původním jazyce
Každý žák si přináší ze svého každodenního života mnoho osobních zkušeností a představ. Tyto představy o různých pojmech a tématech mohou být někdy mylné či naprosto špatné. Pro shrnutí těchto představ používáme komplexní pojem miskoncepce (miskoncept). Miskoncepty úzce souvisí a v jistém slova smyslu vychází z prekonceptů, s nimiž každý žák do vzdělávacího procesu vstupuje. Tento příspěvek je zaměřen na literární rešerši právě problematiky prekonceptů v rámci přírodovědných předmětů a to autorů odborných publikací v České republice a částečně i zahraničních autorů.
Název v anglickém jazyce
Literature search of topic preconceptions as the starting point to the misconception
Popis výsledku anglicky
Every student brings from his everyday life many personal experiences and ideas. These ideas about the different concepts and topics can sometimes be mistaken or completely wrong. We use term misconception. Misconceptions are closely related with preconceptions that start the educational process for students. This paper focuses on a literature search preconceptions issues of science subjects. These are authors of specialized publications in the Czech Republic and some foreign authors.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
11. Mezinárodní seminář studentů doktorského studia oboru Didaktika chemie (Sborník příspěvků)
ISBN
978-80-87343-59-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
117-120
Název nakladatele
Nakladatelství P3K s.r.o.
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
16. 11. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—